John-Abruzzi Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 nå trener jeg 4 sets x 12 reps, og er ikke no høg egentlig, (15, snart 16) har det noe med vektene og gjøre, jeg vil jo bli så høg som jeg kan lissom Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Tror absolutt ikke at vekttrening hemmer veksten. Kjør med lette vekter i starten og få inn teknikken på samtlige øvelser. Kjør all muskelgrupper og spis mye, spesielt proteiner. Jeg startet å trene hard styrketrening når jeg var ca. 15 år. Kan nevne at jeg langt i fra var fanatisk på utførelse av øvelser og spising, men tror jeg gjorde det meste riktig. Var da ca. 175-180 høy og veide tundt 60-65 kg tror jeg. Er nå 17 år; 193 cm høy og 90 KG tung. Så jeg sluttet hvertfall ikke å vokse, faktisk følte jeg at jeg vokste ekstra mye til tider hvor jeg konsumerte mye protein og mat generelt. Men dette var selvfølgelig bare meg og gjelder jo ikke for alle. Start å tren, men fokuser på tenkikk og spis mye ren mat. Endret 3. januar 2007 av White Fox Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Har ingen kunnskap om dette emnet, men jeg kan fortelle min erfaring: Jeg har to brødre, begge eldre enn meg. Alle tre har gått med avisen, men jeg gikk mest, 1 år lengre enn de to andre. Mine to brødre jobbet 3-4 år i sportsbutikk med sykler, og sykler er som kjent ikke så tunge å bære på. Jeg jobbet i en møbelbutikk med møbler som veide opp til 40-60 kilo, noe som er ganske tungt å gå rundt og bære på. Min eldste bror var liten i sitt årskull, og ble 1.86 Min yngste bror (også han eldre enn meg) var stor for alderen og ble 1.95 Jeg har alltid ligget omtrent på middels i mitt årskull, og jeg ble 1.85. Nå er jeg bare 19 år, så det kunne jo hende jeg vokser litt til, men jeg er ganske sikker på at jeg har sluttet. Jeg sier ikke at dette betyr noe, men det er egen erfaring, tenkte jeg skulle poste den. Endret 3. januar 2007 av smeboe Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 nå trener jeg 4 sets x 12 reps, og er ikke no høg egentlig, (15, snart 16) har det noe med vektene og gjøre, jeg vil jo bli så høg som jeg kan lissom 7636982[/snapback] Hold på sånn som du gjør, det vil ikke skade deg bare du får inn teknikken Et tips: Prøv 2 x 12 og 3 x 12 isteden for 4 x 12, ikke noe vits med så mange sett. . . Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Har ingen kunnskap om dette emnet, men jeg kan fortelle min erfaring:Jeg har to brødre, begge eldre enn meg. Alle tre har gått med avisen, men jeg gikk mest, 1 år lengre enn de to andre. Mine to brødre jobbet 3-4 år i sportsbutikk med sykler, og sykler er som kjent ikke så tunge å bære på. Jeg jobbet i en møbelbutikk med møbler som veide opp til 40-60 kilo, noe som er ganske tungt å gå rundt og bære på. Min eldste bror var liten i sitt årskull, og ble 1.86 Min yngste bror (også han eldre enn meg) var stor for alderen og ble 1.95 Jeg har alltid ligget omtrent på middels i mitt årskull, og jeg ble 1.85. Nå er jeg bare 19 år, så det kunne jo hende jeg vokser litt til, men jeg er ganske sikker på at jeg har sluttet. Jeg sier ikke at dette betyr noe, men det er egen erfaring, tenkte jeg skulle poste den. 7637282[/snapback] Betyr nok ingenting, jeg jobbet på fiskebruk og løftet kasser på 30kg over hode hver dag i 8 timer + pluss overtid. Jeg er 15cm høyere enn den nærmeste i familien og høyere enn stort sett alle i slekta. I tillegg har jeg kompiser på over 2m som har trent vekter fra de var 15. Dette beviser da heller ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå