JuB Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Hei, har lest endel frem og tilbake nå å havnet på dette oppsettet. Pcen skal brukes til spilling hovedsaklig liker også litt overklokking å da leste jeg at en E6600 er mye bedre enn en E6400 til dette. Kommer også til å velge et HTPC kabinett. Skjerm har jeg ikke helt bestemt meg for enda, vurderer å bruke min gamle 19" crt å kjøpe en 42"plasma. Ellers har jeg kikket på 19" eller 20" lcd.. Prismessig synes jeg dette er litt i det meste laget, men er vel egentlig ikke så mye å kutte ned på.. Min handlevogn Hva mener folket? Endret 8. august 2006 av JuBaLoN Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jaha, du kann ikke laga handlelisten privat hvis du vil andra skal se den Lenke til kommentar
JuB Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Hmm, nå da? Har trykker på "Lesbar for andre brukere" Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 For andre brukere ja, men jeg er da ikke bruker Jeg må logge inn for å se den Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Ser greit ut det, men jeg vet en måte å spare en 200 lapp Er ulovlig for meg å si det er så hvis du virklig lurer kan du sende meg en PM Og nei det har ikke noe å gjøre med pirat-kopiering BTW: du må kopiere den adressen som står rett over der du velger om andre kan se den og ikke den som står i adresse feltet for da kommer vi bare adminstrer handlevogn .. Endret 8. august 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) her har vi handlevognene din vettu TIPS: Kjøp alt fra samme butikk så sparer du litt frakt ... BTW: Nydlig signatur du har *Ingen size=15 eller reklamering for andre fora her* Endret 8. august 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
JuB Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Takk The Ghost, har redigert første post så nå funker handlevogna mi Har ikke orka å endre signaturen PM sendt også Edit: digihome.no har nesten alle varene, så kommer til å handle derfra Endret 8. august 2006 av JuBaLoN Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Har ikke fått noen PM enda men jeg kan sende deg en men først i morgen er så trøtt nå GOOOOOOD NATT Lenke til kommentar
JuB Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Har ikke fått noen PM enda men jeg kan sende deg en men først i morgen er så trøtt nå GOOOOOOD NATT 6638601[/snapback] Hahaha, klarte å sende den til meg selv Sendte på nytt nå Lenke til kommentar
JuB Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Bumper denne litt iom at jeg posta den litt sent i natt Edit: Støtter conroe crossfire? Slik at jeg kan kjøpe dette hovedkort og et slikt skjermkort, så når pcen begynner å bli "dårlig" kan jeg kjøpe et til? Endret 9. august 2006 av JuBaLoN Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jepp sann men jeg vet ikke åssen det er med X1900GT Har ikke sendt pm enda men gjør det litt seienre da jeg ikke harorket noe tiligere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå