indola1234 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Lurer på hva folk synes om denne mopeden? Endret 8. august 2006 av indola1234 Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 drit kul den nytt skiltoppheng hadde gjort den litt kulere men.. er den din? Lenke til kommentar
indola1234 Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Ja den er min. Har du noen forslag til skiltoppheng. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) greit nok at den er tøff, men alvorlig talt, det er are en moped, og det skal du ikkje bruke masse penger på. hva betalt edu for denne? BTW: den er ulovlig å kjøre med, slik den er avbildet på bilde Endret 10. august 2006 av vegis Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) greit nok at den er tøff, men alvorlig talt, det er are en moped, og det skal du ikkje bruke masse penger på. hvorfor ikke? "det er bare en pc, trenger ikke og bruke så mye penger på en pc" de kan da bruke så mye penger de bare vil! en moped skal jo behandles som alt annet da! BTW: den er ulovlig å kjøre med, slik den er avbildet på bilde 6649363[/snapback] what!? hvordan? ang. skiltoppheng ville jeg kjøpt denne: LINK den er drit kul, og skiltet vil stå mer rett ut + at du for med ett deilig baklys da jeg kan se om jeg finner noen bilder med dette skiltopphenget på pcen Endret 10. august 2006 av ssswopp Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Mangler speil 6651616[/snapback] ja farsken det har du rett i sjekke bilde jeg la ved for skiltoppheng (vet ikke om det er samme, men ligner værtfall) men det er ikke CE godkjent da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå