Jarmo Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Noen her som kjenner seg igjen ? http://www.filecabi.net/video/angry-german-subtitles.html Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Uff da, Jarmo. Denne har faktisk allerde blitt postet minst 2 ganger på humor-delen av forumet. EDIT: Trådene er visstnok ganske gamle, så litt søking hører med! Endret 8. august 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Uff da, Jarmo. Denne har faktisk allerde blitt postet minst 2 ganger på humor-delen av forumet. EDIT: Trådene er visstnok ganske gamle, så litt søking hører med! 6638121[/snapback] OK ! Var ikke klar over det..... Lenke til kommentar
gimme Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Nei Desverre Men steike tid! Burete gutt ass! Unreal Tournament er nå ikke gøy engang Han må seriøst skaffe seg et liv Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Ligner på 50% av alle brukerene på dette forumet. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Uff da, Jarmo. Denne har faktisk allerde blitt postet minst 2 ganger på humor-delen av forumet. EDIT: Trådene er visstnok ganske gamle, så litt søking hører med! 6638121[/snapback] OK ! Var ikke klar over det..... 6638132[/snapback] Hehe, selv moderatorer gjør feil en gang! Og angående ungen, så syns jeg foreldrene burde få han til nærmeste psykiater så fort som mulig! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Det var skummet å se på Han ligner på en i klassen min Lenke til kommentar
SCV Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 denne filmen er sikkert fake. Hvem filmer seg slik selv og poster den frivillig på internett? eller foreldrene for den saks skyld? Men uansett om jeg får en slik unge skal han faen meg få gjennomgå. Dette holder bare ikke Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Faen heller. Hendte titt og ofte at jeg smalt til når jeg ble skutt ned i BF o.l. på det gamle drittastaturet mitt, men dette tar kaka. Han blir jo forbanna bare det tar land tid å loade spillet? Gå ut og lek med granater i stedet. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Blir like redd hver gang... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Han må gå på noe.... Minner meg litt om folk som spiller CS på public, noe jeg har sluttet med pga. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Hahaha. Har jo sett flere lignende filmer, og jeg må si jeg har vanskelig for å tro at det er ekte. Hvem har filmen han da? Hvorfor skulle han filme seg selv og så klikke så innmari, for så å legge det ut på nett? =/ Men det var morsomt da, uansett. ^^ Men HVIS det er ekte, og han faktisk oppfører seg sånn, så må han jo til psykiater fort som faen :!: Endret 9. august 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hehe sant nok, ser ikke ut til å være filmet.. Kan være broren som har plassert kameraet der og satt det på REC Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Ich brauche keine hilfe, Ich brauche keine hilfe! Oh the irony Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Får jo rett og slett vondt av han... Et skrekkeksempel på hva gaming kan føre til... Lenke til kommentar
klokkemann Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Enig med alle her. Hvor sur går det an å bli? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Jeg har også nevnt denne videoen i en tråd. Uansett, jeg tror at gutten faktisk fikk penger for å gjøre dette. Edit: Velkommen på forumet Klokkemann. Endret 11. august 2006 av SasaB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå