Azzido Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Var på badeplassen på nedsida huset i dag og kom over dette motivet... hva syntes dere? Bra om dere kommer med kritikk... vil lære mer om hva jeg eventuelt gjør feil osv. siden jeg er relativt ny med kamera. Endret 9. august 2006 av Azzido Lenke til kommentar
DjN9o Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Veldig behagelig bilde Men kanskje skulle "horisontlinjen" vært rett? Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Fint bilde. Har en del forslag til endringer dough;: Jeg ville kanskje kuttet en del i bunnen da jeg synes at himmelen drar oppmerksomheten litt vekk fra hoedmotivet, båten. Jeg ville også kuttet litt i toppen, for å skape mer dybde i bildet. Og til sist, som Dj9o sier,kanskje rette opp horisonten en smule:) mvh Thomas Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Flott motiv! Jeg ville kanskje kutta slik at bildet kun inneholdt vann og båt. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Jeg synes egentlig komposisjonen funker, selv med skjev horisont. Alle linjene i bildet drar blikket mot enden av båten og skaper dybde, men som ragamuffin hinter til forstyrrer skogen litt. Fasinerende hvordan mitt eget blikk har vansker med å flytte seg fra høyre ende av båten i grunn, linjene her funker ekkelt bra på meg. Jeg ville kanskje ønsket litt mindre, eventuellt mer dybdeskarphet på skogen, får følelsen av at det er tilfeldig at den er så midt mellom som den er. OT: Sier dere prOm sørpå? Endret 9. august 2006 av Fulgu Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Pram er vel det rette ordet. Jeg ville kanskje fått med med meg hele båten. Ellers er andre ting poengtert før. Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Takker for kritikken Rette ordet er pram ja bare jeg som skreiv feil... ser dette dere mener med rett horisont, mye himmel i vannet osv... bedre lykke neste gang ellers så føler jeg selv at jeg fikk til det jeg prøvde på... det at ikke hele båten er med i motivet ser jeg ikke på som noe problem, men er mere en smakssak kanskje? Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Syns dette bildet var litt magisk... Jeg vil også påpeke dette med vannlinjen, jeg syns det passet til bildet. Og selv om den ser skjev ut, så trenger den ikke å være det i virkeligheten.. Men absolutt et bra motiv =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå