ThOms-N Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Kom til skade for å poste et bilde i et eller anna bildekritikkforum her inne. Det skulle jeg ikke gjort, så jeg slenger posten inn her. Reiste på festival i helga som var! Her er diskoteket vårt! Så kom det plutselig to hyggelige politimenn og konfiskerte nettkabelen. Men...... Hjelper lite det når vi hadde 8 stykker "D" batteri liggende som backup! Skjønner ikke helt hva denne svarte lille boksen kunne gjøre gale. Noen som kan forklare meg det? Og når da nabobåten styrte med diverse subber og noe bedre høytalere i tillegg. Deres båt er en åpen båt mens den vi har er hus på. LOL Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 De trengte vel en nettkabel, da ... Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 De syntes vel at nabobåten spilte bedre musikk, da Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg forstår ikke... En musikkfestival på havet? Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Vært på Havvnesfestivalen? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 enten trengte de en kabel selv:P eller så ville de bare bruke myndigheten sin:P Neste gang de kommer spør du om ransakelses ordre osv... De kan ikke bare beslaglegge slike ting uten å ha noen grunn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå