Gå til innhold

Hva er det optimale OS for spill?

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hva dere som kritiserer XP snakker om.

Har kjørt WinXP Pro siden september og har ikke hatt problemer med noen programmer og ikke brukt mye tid til å lete etter drivere. Har prøvd de fleste andre os fra microsoft og ingen kan matche seg med XP på stabilitet.At spillet man spiller er ustabilt kan jo ikke os`et noe for med XP slipper man i hvertfall å reboote hver gang ett program kræsjer i motsettning til 9x os`ene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-02-06 16:55, Woa skrev:

Skjønner ikke hva dere som kritiserer XP snakker om.

Har kjørt WinXP Pro siden september og har ikke hatt problemer med noen programmer og ikke brukt mye tid til å lete etter drivere. Har prøvd de fleste andre os fra microsoft og ingen kan matche seg med XP på stabilitet.At spillet man spiller er ustabilt kan jo ikke os`et noe for med XP slipper man i hvertfall å reboote hver gang ett program kræsjer i motsettning til 9x os`ene.

Eheh..2k med servive pack 2 er liiiiiitt mer stabilt kan man si. Bytter kanskje os til Xp når det kommer en service pack 1 men sånn som det er nå så bytter jeg ikke os. Eheh (igjen) at et spill kræsjer kan os'et noe for ja..hva ellers er det forårsaker at et spill kræsjer? Hardware..kanskje..men i all hovedsak har os'et mye av ansvaret. Jepp..9x-os'ene var no bæsj i forhold til 2k og xp

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-19 23:55, ripset skrev:

Må si meg enig med Toa. Jeg kjører Win ME, og hos meg er dette systemet 100% stabilt. Har ikke opplevd en eneste krasj, og jeg gjør MYE på maskinen min. Har prøvd win2000pro, og dette var bra, men hos meg gir ME bedre score i 3DMark, og bedre framerate i spill ( Har Matrox G-400 skjermkort ). Venter på cd med Win XP, og vil selvsagt prøve ut om dette gir bedre resultater for meg. Gir det bedre resultater, så skifter jeg selvsagt "hoved-operativsystemet" mitt.

Men til dags dato er det ME som har fungert best på mitt system, både det gamle og det nye ( XP 1600+, K7T266 pro2, 256 MB DDR, IBM 40 GB, Matrox G-400 ).

Så dessverre kjære nerdevenner, jeg kan ikke stille meg bak deres unisone slakt av ME, da jeg faktisk er godt fornøyd med mitt ME-system.

GOD JUL :smile: :smile:
:grin:

Bra det ikke bare er med som liker win9x kjernen! for den er raskest!! og WinME er et utrolig bra OS!!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-19 23:55, ripset skrev:

Må si meg enig med Toa. Jeg kjører Win ME, og hos meg er dette systemet 100% stabilt. Har ikke opplevd en eneste krasj, og jeg gjør MYE på maskinen min. Har prøvd win2000pro, og dette var bra, men hos meg gir ME bedre score i 3DMark, og bedre framerate i spill ( Har Matrox G-400 skjermkort ). Venter på cd med Win XP, og vil selvsagt prøve ut om dette gir bedre resultater for meg. Gir det bedre resultater, så skifter jeg selvsagt "hoved-operativsystemet" mitt.

Men til dags dato er det ME som har fungert best på mitt system, både det gamle og det nye ( XP 1600+, K7T266 pro2, 256 MB DDR, IBM 40 GB, Matrox G-400 ).

Så dessverre kjære nerdevenner, jeg kan ikke stille meg bak deres unisone slakt av ME, da jeg faktisk er godt fornøyd med mitt ME-system.

GOD JUL :smile: :smile:
:grin:

Bra det ikke bare er med som liker win9x kjernen! for den er raskest!! og WinME er et utrolig bra OS!!

Og det at det klikker på amnge maskiner har jeg liten to på.. har 3 kamerater som kjører winME og noen som kjører Win98. På LAN er det de maskinene med WinME som er mest stabile!

Jeg bruker maskinen min mye. spilling, ripping av DVD, download. den står på så si 24/7

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...