Mevon Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Når tror dere vil bli siste frist for å kjøpe biletter? Lurer på dette fordi er ikke sikker på om eg skal dit. Og må vite når eg må ha mestemt meg... Lenke til kommentar
CWH Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 De eneste svarene du kan få på dette er gjetninger, og jeg bør vite hva jeg snakker om Vi har et par rimelig store nyheter rett rundt hjørnet og i tillegg så er det svært mange game-klaner som legger planer sammen med vårt compo crew. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Vi har et par rimelig store nyheter rett rundt hjørnet og i tillegg så er det svært mange game-klaner som legger planer sammen med vårt compo crew. 6638716[/snapback] Hvilke "game-klaner" da? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Jeg vil tro at billettsalget er åpent sålenge det er billetter. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Og billettene som er igjen kan få bein å fly på når det kommer mer info om events som er planlagt Lenke til kommentar
CWH Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Vi har et par rimelig store nyheter rett rundt hjørnet og i tillegg så er det svært mange game-klaner som legger planer sammen med vårt compo crew. 6638716[/snapback] Hvilke "game-klaner" da? 6641258[/snapback] Hjelp! Vent litt da Compocrew må hjelpe meg å svare. Kanskje i denne tråd, men var jo litt off-topic. Ellers kommer det masse info i intervjuet med Gamer.no som grillet oss skikkelig i dag Det ble et langt intervju så vi får gi dem sjansen til å jobbe seg gjennom det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg