Gå til innhold

Mono runtime inn i programfila

Anbefalte innlegg

God kveld!

På Linux er det veldig enkelt å laga ein såkalla bundle, eller bylt på godt norsk, som inneheld både det .NET-baserte programmet, og Mono sitt runtime-system. Dette kan gjerast med mkbundle.

Dette fungerer derimot ikkje på Windows, så først spør eg: Er det i det heile tatt mogleg å laga ein slik bylt som fungerar på Windows? Eg vil påstå at det er på Windows ein har mest nytte av det, utan at eg vil koma med argument for det nå.

Om ein skal laga ein slik bylt må ein, så vidt eg veit, ha ein C/C++-kompilator, og her må det settast opp nokre mono-filer og dill og dall. Den delen er eg elendig på, så difor lurer eg på om det finst ein tutorial for dette. Gjerne ein som baserer seg på Cygwin eller MinGW (& MSYS).

Lagt til: Og dette er vel ikkje i det heile tatt mogleg med Microsoft sitt system?

Endret av knuto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg er dog ikkje interresert i å betala fleire tusen dollar for dette her :)

Men korleis har Thinstall gjort det der? Eg går ut i frå at dei ikkje baserer seg på mono, og dei kan jo ikkje implementera heile .NET sjølv ... "Tek" dei berre runtime-filer frå Microsoft? Ikkje forstår eg meg på korleis det der skal vera lovleg ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...