Rocero Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Har store problemer med en Trust trådløs mus for tiden. Kjøpte den sammen med en bærbar fra psdata, men etter kort tid begynte ting å gå galt. I starten fungerte alt som det skulle, innstallerte driver og programvare som fulgte med musen og alt gikk fint. men etter en stund ville musa rett og slett ikke virke lenger. Prøvde da en vanlig usb-mus fra min stasjonære istedet, men ikke en gang den ville virke. Virket som om usb-portene var deaktivert på et vis.. Så jeg sjekket litt rundt på nettet etter en løsning, fant da ut at mange hadde det samme problemet og at en mulig løsning kunne være å oppdatere drivere til chipsettet og legge inn service pack 2. men ingenting hjalp. Deretter prøvde jeg trådløs-musa på stasjonær-pc'n. der og funket ting helt fint i starten, trengte ikke å legge inn drivere en gang. MEN, etter kort tid klikket alt. Nå nekter begge musene å virke på begge pc'ene. har prøvd alt, oppdatert drivere, avinstalert/innstalert drivere på nytt, SP2, brukt PS/2 overgang på musa... Skjønner rett og slett ingenting... Noen som skjønner hva som er galt?? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 det er alltid noe gærent med trådløs mus, hadde jeg vært deg hadde jeg bytta med en med ledning Lenke til kommentar
Rocero Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Men den vanlige tråd-musa vil ikke virke heller! Lenke til kommentar
Rocero Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Ingen som vet hva som kan være galt her? Har prøvd i Vista og, men det samme problemet oppstår der også.. Litt kjipt å sitte her uten mus:( Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Prøvd å oppdatere drivere til hovedkortet? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Eventuelt forsøke å flashe biosen. Lenke til kommentar
Rocero Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Ok, har nå innstalert windows på nytt, oppdatert hovedkort, og BIOS. Trådløsmusa virker nå på stasjonæren, men ikke den vanlige tråd-musa. I tillegg virker trådløsmusa veldig ustabil... Vil gjerne få tråd-musa til å funke da denne er bedre. hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå