brukernamn Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 i alle fall i følge hardware.no som sikkert har fått det fra ei anna side, i alle fall stod det at sledgehammer skulle komme i 1 kvartal neste år, og før clawhammer. men det er en bakdel, den skal bare lanserast, og kommer nok ikkje til brukere før et stykke utpå året :sad: vell vell, den kommer i alle fall tidligare viss vi skal tru på dem folka, og det er bra! http://www.hardware.no Lenke til kommentar
Skello Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 er det sånn att clawhammer er for servere og sledehammer er for arbeidstajsoner ? Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-23 15:40, skrev FrodeThaMan:er det sånn att clawhammer er for servere og sledehammer er for arbeidstajsoner ? Omvendt. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Jeg har et spørsmål... Vil jeg kunne bruke min Swiftec MCX462B på en AMD Clawhammer? Kommer det noen nye prosessorer (eller nye prosessor kjerner) fra AMD før Clawhammer kommer? Lenke til kommentar
Sykebil Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Ja det kommer andre cpuer før claw og sledgehammer bla xp 2700 xp 2800 og kanskje xp 3000 det blir en annen sokkel på claw og sledgehammer i forhold det som er i dag. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 da vil jeg vell ikke kunne bruke Socket A kjølern min på ClawHammern regner jeg med. et lite sidespørsmål: Vil jeg få mye bedre ytelse om jeg kjøpte meg nytt hovedkort og DDR minne på den pcen jeg har nå? (se sig) Har 512 SDram nå Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Jeg tror "barton" dukker opp i butikkene lenge før klo og slegge. Barton er kort fortalt Athlon XP med 512kB L2, 166MHz FSB og Socket A, men klo og slegge er en helt ny kjerne (8.generasjon i motsetning til 7. som er alle athlon/duron fra 500MHz til "barton") Barton blir sikkert billg-prosessoren etter hvert. Klo og slegge blir garantert mye dyrere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå