Ozelot Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Ja, finnes det en plass man kan diskutere nyheter ? Leste nettopp nyheten om 2 gb xd-kort fra olympus, og lette etter "Diskutèr"-knappen, men den var ikke å finne. Er det kanskje ikke meningen at man skal diskutere nyheter ? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Jodå, det er ein eigen kategori for diskutering av nyhende frå Akam.no, på same måte som dei andre systersidene. Vend blikket litt lengre opp i denne kategorien og du finn Diskuter artikler. Redigert: Det plar vere ein Ta del i diskusjonen-link i artiklane og, men eg ser den ikkje er med i akkurat den du refererte til. Sikkert ein liten glipp. Endret 8. august 2006 av incanus Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Jodå, det er ein eigen kategori for diskutering av nyhende frå Akam.no, på same måte som dei andre systersidene. Vend blikket litt lengre opp i denne kategorien og du finn Diskuter artikler. Redigert: Det plar vere ein Ta del i diskusjonen-link i artiklane og, men eg ser den ikkje er med i akkurat den du refererte til. Sikkert ein liten glipp. 6637975[/snapback] Visste om "Diskuter Artikler"-kategorien, men av og til glemmer de å lage en sånn knapp med tilhørende tråd. Synd igrunn. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Ein skulle no tru at kvar nyheit skal ha ein diskusjonstråd, so eg ville kanskje gitt beskjed til artikkelforfattaren om at det ikkje har vorte gjort. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Det er ofte valgt med vilje å unlate forumtråden for en nyhet da redaktør ikek finner det viktig, men dette er selvklart lett å endre på så om dere sender mail til [email protected] så kan det opprettes tråden for nyheten om det er ønskelig fra deres side, utenom det vil det nok være finne nyheter uten forum tråd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå