Kimelimm Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 har funnet hævver av de "drifte araberne's" sider men kan ikke forstå arabisk fullt inn og ut, noen som kan hjelpe? http://www.alb7ri.com/ http://www.za7eef.com/ http://www.alr7al.net takker for hjelp fant 2 filmer på siden til Za7eef, men det var flaks, de lå på Indexen, takk mvh Kim Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 trur ikke det er så mange her som kan japansk eller kinesisk Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Prøv og finn en " ord bok " på google eller noe da ? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 trur ikke det er så mange her som kan japansk eller kinesisk 6638081[/snapback] Det er arabisk. Det er ikke heeelt det samme, selv om begge deler bare er masse krusseduller. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 trur ikke det er så mange her som kan japansk eller kinesisk 6638081[/snapback] Ok. Men det står på arabisk, så det gjør ikke noe at ingen snakker japansk. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 sry, ser ikke så mye forskjell på det egentlig Lenke til kommentar
gimme Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg kjenner en Araber! Naser heter han Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) en ting jeg lurer litt på. hvordan skriver araberne navnene sine :S ? skriver dem med sånne tegn eller ? litt teit spørsmå kansje Endret 8. august 2006 av Grievdus Lenke til kommentar
Even. Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Jeg kjenner en Araber! Naser heter han 6638104[/snapback] Tuller du nå eller? En ekte araber ______________________________ Sjansen er vel stor for at en her inne kan arabisk. Ellers kan du prøve på freetranslation.com Jeg usikker på om de har arabisk som "gratisspråk", men de har i hvert fall tolker som oversetter dokumenter for noen slanter. Grevidus: Hvordan skal de ellers skrive dem? De har jo alfabet de som oss. Endret 8. august 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Skriver de ikke baklengs også da ? ( Fra høyre til Venstre ) Og samme når de leser ? tror jeg MvH Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Google har jo en sånn oversettings-opplegg. Aner ikke om det hjelper noe, men du kan jo prøve Har arabisk, men er riktignok BETA Link! Endret 8. august 2006 av Ungoliant Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Kim Roar, du har vel ikke tenkt å smadre din nye Bora i forsøk på å etterligne desse halvhjernede galningene ? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Google har jo en sånn oversettings-opplegg. Aner ikke om det hjelper noe, men du kan jo prøve Har arabisk, men er riktignok BETA Link! 6638169[/snapback] takk den hjalp da har jeg ca 22 filmer av dem Endret 9. august 2006 av Kimelimm Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) trur ikke det er så mange her som kan japansk eller kinesisk 6638081[/snapback] Jeg kan kinesisk og litt japansj !! Endret 9. august 2006 av chakl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå