Gå til innhold

Er Asus Extreme N7800GT TOP SILENT i salg?

kennethx

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen som har funnet Asus Extreme N7800GT TOP SILENT/2DHTV i salg noen steder? https://prisguiden.no/product.php?productId=39462

Jeg vurderte skaffe dette kortet når jeg så det reviewet her på hardware.no for lenge siden, men har ikke funnet det i noen web shop ennå!? :hmm:

Asus reklamerer for dette kortet på sine sider, men ingen selger det??

http://www.asus.com/products4.aspx?l1=2&l2...969&modelmenu=1

Anyone? :innocent:

Har lyst på to slike i sli, 6600LEx2 sparker ikke så vanvittig bra :roll:

Endret av kennethx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det lurer jeg også litt på ;)

7800gt er uansett utdatert for lenge siden, og det finnes per dags dato overhodet ingen grunn til å kjøpe 7800gt. 7900gt er fullstendig overlegen på alle måter, jeg vil også fraråde deg å kjøpe sli, kjøp heller ett enkelt kort som sparker bedre fra, evt. 7950gx2...

Lenke til kommentar

Jo, det finnes en veldig god grunn, vifteløs, jeg har vifteløse skjermkort i dag, og derfor har jeg letet etter dette 7800GT kortet som en seriøs SLI oppgradering fra mine 6600LE vifteløse (SLI), men fremdeles vifteløs.

Men hvis du har en link til ett vifteløst 7900 kort, så speak up ;)

To 7800GT kort av denne typen vil nok sparke greit i SLI, men det er jo ingen som selger de!! :(

PS. Og gidder ikke styre med vannkjølings prosjekt med å ta av kjøleribber og masse styr, har grei luft gjennomstrømmning i kabinettet, og vil holde meg til vifteløs/heatpipe :). Kjøpe, sette i, virke :D

Endret av kennethx
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

SHG skal ikke være useriøse slik jeg har forstått det. Men den dislusjonen har et eget diskusjonsforum, så den hører ikke hjemme her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...