Straffa Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Har skaffet meg en DS Lite som jeg tok med meg på ferie Har spilt New Super Mario som er helt rått! Sliter med å komme til verden 4 og 6 så hvis noen vet hva jeg må gjøre så fortell meg Men har ikke testet det ut på nettet så ting jeg lurer på er: Fungerer Pictochat på internett? Hvis ikke kan man prate over mic når man spiller online? Finnes det en måte å spille spill som ikke støtter online over nettet? Skal kjøpe et nytt spill til DS Lite og det står mellom Animal Crossing: Wild World Super Mario 64 DS Mariokart DS Hvem burde jeg velge? Endret 8. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 For å komme til verden 4 og 7 må du vinne "bossfighten" i foregående verden som mini-Mario. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 For å komme til verden 4 og 7 må du vinne "bossfighten" i foregående verden som mini-Mario. 6637515[/snapback] Ok. Har blitt helt hekta på DS Lite Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Du mener vel 4 og 7? du må være Mini mini Mario og slå bossene på world 2 og 5 for å komme til 4 og 7 Endret 8. august 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Du mener vel 4 og 7? du må være Mini mini Mario og slå bossene på world 2 og 5 for å komme til 4 og 7 6637557[/snapback] Ja jeg mente 4 og 7 Skal prøve og ta de med mini mario Hvordan er AC:WW? Er det morsomt over internett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå