Yaricks Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hey. Jeg har en liten ting jeg har tenkt på. Jeg har en server som står ett HELT annet sted i huset enn ved pcen min, "skjult fra offentligheten". Men tiltider er det ting jeg trenger å gjøre på den, men hvis jeg holder på med andre ting da har jeg ikke tid, så da hadde det vert kjekt å hatt en "huskelapp" eller ett eller annet som poppet opp på skjermen når jeg slo den på. Er dette mulig? /Yaricks Lenke til kommentar
Dr_Ost Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Lag deg en bruker på msn som heter "server" og er logget på, så skriver du bare de huskelappene du trenger til denne brukeren. Eventuelt lag ei tekstfil på serverens skrivebord som du gjør det til vane å lese gjennom når du er i nærheten av den, og som du skriver inn notater i over nettverket. ikke helt det du hadde tenkt sikkert, men det funker vel..? Lenke til kommentar
JuB Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 netsend via start->kjør burde funke fett Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 netsend via start->kjør burde funke fett 6638790[/snapback] Nei fordi jeg har MANGE pcer på nettverket, og vil ikke at alle skal få opp den meldingen! Dr Ost: Det kan jeg gjøre ja! Tusen takk skal du ha! Lenke til kommentar
JuB Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 netsend "navn på pc i nettverk" "så melding" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå