Myou Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hei, lurer på hvordan jeg sikkerhetskopierer filer sånn de fortsatt er på harddisken etter formateringen. Har veldig mye som jeg skulle tatt vare på men vet ikke hvor jeg skal gjøre av det når jeg skal formatere. såååå, derfor sikkerhetskopiere... Men tar gjerne imot enklere løsninger som andre kanskje vet hvis det var noen andre løsninger da..... Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hvis du har tenkt å formatere harddisken din vil alle filene som var på den forsvinne. Altså er du nødt til å sikkerhetskopiere dem på et annet medium, for så evt å kopiere de tilbake når disken er ferdig formatert. Du kan jo for eksempel (sikkerhets)kopiere dem over på en cd-rw så lenge, eller på en annen harddisk som ikke skal formateres. Lenke til kommentar
Myou Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 ok kanskje jeg kan kopiere det over på nettverket... Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 ok kanskje jeg kan kopiere det over på nettverket... 6637311[/snapback] Ja det kan du godt gjøre. Hvis du har en delt mappe eller en nettverksserver som ligger på en annen maskin, er filene dine trygge der mens du formaterer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå