Rincewind76 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Noe å utsette på DENNE maskinen? Hår tilbud på den inkludert standard office-pakka + en trådløs mus samt bæreveske til 7100,-. Om noen har forslag på bedre maskiner til rundt samme pris, eller noe spesielt negativt å si om denne, rop ut! Edit: Glemte å si at den skal brukes til vanlig kontorbruk, litt musikk og annet vanlig småsnacks, ikke/lite spill (ikke jeg som skal ha den). Endret 8. august 2006 av Rincewind76 Lenke til kommentar
En græll grill Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Er litt skeptisk på pc fra elkjøp jeg, tror ikke du får så mye for penga. Se f.eks. på acerne til samme pris HER! Lenke til kommentar
treant Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 denne er litt bedre og litt billigere. Lenke til kommentar
BenLeiper Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Ligg unna Celeron-prosessorer! De suger max! Lenke til kommentar
Rincewind76 Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Ligg unna Celeron-prosessorer! De suger max! 6640584[/snapback] Fordi...? Og hva er bedre...? Alltid kjekt med saklige svar... Lenke til kommentar
BenLeiper Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Ligg unna Celeron-prosessorer! De suger max! 6640584[/snapback] Fordi...? Og hva er bedre...? Alltid kjekt med saklige svar... 6643159[/snapback] Du har tydeligvis aldri prøvd en Lenke til kommentar
Rasjonell Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Ligg unna Celeron-prosessorer! De suger max! 6640584[/snapback] Hva?? Det var jo ikke celeron i denne. Det var jo 1.7 ghz centrino. centrino er ikke celeron bare så det er sagt. **lese nøyere** Lenke til kommentar
rattamahatta Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Ligg unna Celeron-prosessorer! De suger max! 6640584[/snapback] Hva?? Det var jo ikke celeron i denne. Det var jo 1.7 ghz centrino. centrino er ikke celeron bare så det er sagt. **lese nøyere** 6646327[/snapback] Han sikta nok til OP, elkjøp-saken har celeron-prosessor... **tenke mer** Du får forøvrig en lowspec Dell Inspiron 6400 til fem hundre kroner mer. (husk bare å krysse av for "1 års henteservice" Lenke til kommentar
Rasjonell Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Wopsi.. overså visst et innlegg. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Ligg unna Celeron-prosessorer! De suger max! 6640584[/snapback] Hva?? Det var jo ikke celeron i denne. Det var jo 1.7 ghz centrino. centrino er ikke celeron bare så det er sagt. **lese nøyere** 6646327[/snapback] Vel, jo, det var en Celeron M i den trådstarter linker til. Er bare å se i specs det. Og når du først er så skråsikker på prosessor, må jeg dessverre skuffe deg i at det ikke er noen prosessor som heter Centrino 1,7GHz. Regner med at du sikter til en Pentium M 740 på 1,73GHz, selv om det ikke var det i den aktuelle PCen. Celeron M er finfint hvis man ikke trenger så mye kraft. Men de blir temmelig varme pga manglende speedstep, så en helt lik laptop med Pentium M vil nok både være litt kjøligere/stillere, og ha noe høyere batteritid. Edit: Sorry Rasjonell, så du blingsa på hvilken laptop det gjaldt. Endret 10. august 2006 av Playmofetish Lenke til kommentar
BenLeiper Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jepp! Smart å lese alle innlegga først. Lenke til kommentar
Rasjonell Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Leker litt "godag mann økseskaft" her (for de som kan det eventyret). Blingsa visst over et innlegg. Men helt ærlig trodde jeg det fantes centrino 1.7 ghz. Den heter vel PM 735a om jeg ikke tar helt feil. Den tror jeg skal gå under centrino. Se her Jeg mener uansett at dette må være et bedre valg en enhver celeron m. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Det stemmer veldig bra det, Pentium M er vanvittig mye bedre i ytelse, og belaster ikke systemet like mye som en Celeron M, grunnet at P-M har speedstep, noe desverre celenor mangler.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå