sinnaelgen Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 jeg har opdaget at plytselig helt av seg selv flytter muse markøren seg . det ser ut til å bare skje når musen ligger på musematen fra dataline. dette fenoment opgatet jeg ikke med engang jeg tok i bruk denne musematen men det er kommet etter hvert. det er en musemate med et skjele aktig hanledsstøtte. den er blå og transparang . musen er wheel mouse fra logitech med rødt lys under. er det non som har en forklaring på dette Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 har samme problemet selv. og her ligger musen på en helt vanlig musematte fra biltema for meg blir musepekeren dradd sakte omt venstre. sikkert en feil inni musen, noe eg tror det er med deg også. tviler på at det har med underlaget å gjøre Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 mozzdart hva mener du ?. diriveren til musen er lagt inn på et nyinstalert windows . problemet opstod et stund etter at musematen var tatt i bruk. Lenke til kommentar
mozzdart Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 mozzdart hva mener du ?. diriveren til musen er lagt inn på et nyinstalert windows . problemet opstod et stund etter at musematen var tatt i bruk. 6643426[/snapback] reinstaler driverne din nabb Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Ikke sikkert det hjelper, ofte hvis en har en billig mus eller dårlig musematte vil musa leve sitt eget liv Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 (endret) musen som er nevnt tidligerre kostet omtrent 500 kr på telehuset for en del år siden . det var "5 års garanti" på den. nå er også de små hvite knottene under er slit bort. tror det ikke går an å få tak i samme knottene none plass heller. jeg la også merke til at markøren flyte seg når jeg slapp musen i stad. fortiden så bruker jeg ikke musematen men det liger noen hvite ark under. eksempel min er blå Endret 12. august 2006 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå