SBoarder Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Jeg har ett problem, når jeg spiller spill med 3D grafikk hopper det etter en liten stund ut til windows. Jeg prøvde å spille Rollercoaster Tycoon men det virka helt fint. Det som skjer er at jeg spiller i kanskje 10 min. så hopper det ut av spillet og tilbake til windows. Jeg får ikke noe feilmelding heller. Hva skal jeg gjøre?? Lenke til kommentar
goggen Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Du er ikke alene i hvertfall, jeg opplver det samme i flere spill. Har ikke funnet ut hvorfor det skjer. Bruker et Asus Geforce 2 kort. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 det samme skjedde hos meg nor jeg klokket for mye, ellers har jeg ingen problemer... Lenke til kommentar
SBoarder Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2002 Er det ingen som har noewn ideer til hva jeg kan gjøre?? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Jo, men det blir bare basic greier.. Nyeste drivere til alt? Svak PSU? det var egentlig det jeg hadde.... Skaff kabinett vifter? Lykke til! Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Her er det en som har lagd en liten "guide" til mange som har problemer med å blir kasta ut til Desktop osv i Windows. Sjekk den ut. Står mye nyttig der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå