Teodorull Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Jeg har en liten konkuranse som jeg tror kan få litt morsomme utfall! Meningen er at jeg skriver et lite manusskript her nedenunder, og dere der hjemme skal lage en video basert på det! Videoen legger dere ut på nettet og legger linken ved i denne tråden Håper dere ser det samme potensialet i denne morsomme konken som jeg gjør! MAnus: Truls [En fyr som er litt datageek] og vennen hans Trong [Gjerne litt kraftig. Den dummeste av de to.] sitter foran dataen og ler av noen vitser de har funnet på nettet. Trong ler så ekstremt at han ved en uhell slår hånden sin hardt i tastaturet på dataen som tilhører Truls. Truls spør hva som feiler Trong og gir ham en på trynet! (NÅ bLIR DET EN KAMP MELLOM TO DATAGEEKER, OG DERE KAN SELV BESTEMME SLUUTTEN) Nå er det bare å sette igang Dette kan bli morsomt å se på! Good Luuck! Endret 2. september 2006 av egruuler Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 trenger slutten å komme rett etter slutten av ditt manus eller kan vi fortsette og spinne videre ^^ Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 trenger slutten å komme rett etter slutten av ditt manus eller kan vi fortsette og spinne videre ^^ 6636684[/snapback] Bare spinn i veg dere :!: Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Når er fristen? 6640155[/snapback] La oss si........tirsdag om to uker. alle filmene som er sendt inn vil da bi vurdert av et dommerpanel som består av meg og en kompis. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Kansje jeg skulle laget en film! Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Kansje jeg skulle laget en film! 6643440[/snapback] En glimrende idé!! Gid verden hadde flere som ChrizZor. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Tror nok jeg blir nødt til å gjøre et forsøk. :!: :!: Hva er premien? Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Premien er heder og ære her på forumet. Det burde holde i massevis. EDIT: Håper jeg ikke skremte noen vekk fra konken nå Endret 11. august 2006 av egruuler Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Da er jeg ikke sikker lengre, har jo så mye heder og ære fra før så.... :!: Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Er det noeN i det heletatt som har tenkt å delta? Endret 13. august 2006 av egruuler Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Er det noe i det heletatt som har tenkt å delta? 6661895[/snapback] Du mener vel noen? Hvis ikke er vel svaret nei. Edit: Dessuten skrives heletatt i to ord. Ord delings leif. Edit 2: Ps: Nå er vel fristen ute... Kanskje på tide å stenge tråden hvis ingen har noen forslag? Endret 24. august 2006 av Dimanche Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Fristen er som sagt ute for leeenge siden. ingen sendte inn noen filmer, så ingen vant. håper folk viser større interesse ved en eventuell neste anledning. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Fristen er som sagt ute for leeenge siden. ingen sendte inn noen filmer, så ingen vant. håper folk viser større interesse ved en eventuell neste anledning. 6789892[/snapback] Ser ut som du må lage filmen selv Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 Fristen er som sagt ute for leeenge siden. ingen sendte inn noen filmer, så ingen vant. håper folk viser større interesse ved en eventuell neste anledning. 6789892[/snapback] Ser ut som du må lage filmen selv 6853972[/snapback] Aner vi en bitteliten bump? Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 På tide å kjøre en ny runde Teodorull? Lenge siden sist nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå