DrErling Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 *Dell Precision M65 *Windows XP pro 32bit SP2 v5.1.2600 (alle oppdateringer) *Firefox v1.5.0.6 Problemet startet etter hva jeg kan huske etter siste Firefox oppdatering. Jeg vet ikke helt hva løsningen kan være. Etter å ha søkt på google og diverse skjønner jeg bare mindre og mindre. CTRL+C kopierer ingenting, men skriver "6\+". to trykk på CTRL+C fører til at firefox help-vinduet kommer opp. Flere trykk fører til at teksten i help-vinduet blir større... Slike ting skjer med alle CTRL+__ kombinasjoner. Noen som har en løsning på dette? DrE Lenke til kommentar
gimme Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg har d samme problemet med min dell inspiron 8600 Jeg skulle gjerne sett at jeg kunne bruke denne funksjonen til å klippe ut og lime inn ip er i BF2... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Ingen som har noen gode løsninger på dette problemet? DrE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå