bzerk Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hei jeg har et problem med IP-Adresse jeg får ikke noe IP. har prøvd ipcopnfig/release, renew og dra inn og ut modeme men jeg får ikke noe ip jeg fikk det til en gang for lenge siden men husker ikke helt hva jeg gjorde! MVH bZerk Lenke til kommentar
Patz Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Bruker du en Router? (med DHCP-server) Har du prøvd å koble PCen direkte til modemet? Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Bruker ikke router bare direkte fra modem! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hva får du oppgitt når du skriver ipconfig? Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 jeg får lokal ip. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Enten har du routermodem, fast ip (aktiver DHCP i TCP/IP) eller ikke kontakt med modemet. Endret 9. august 2006 av la7dfa-com Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 jeg har fått det til nå jeg gjorde det riktig men det var nettverkslevrandøren sin feil ringte de og de restarta modeme og jeg skreiv ipconfig/renew Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå