Varekjøp Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hei Jeg laget meg et passord som lød slik: «knuprefis» Jeg skulle da logge inn med det passordet, men det funket ikke. hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 HeiJeg laget meg et passord som lød slik: «knuprefis» Jeg skulle da logge inn med det passordet, men det funket ikke. hva skal jeg gjøre? 6636467[/snapback] Prøv med først små bokstaver, så store, så med en stor og så resten små deretter en liten og resten store.. Fungerer ikke det så kan du jo bare legge inn windows på nytt.. lykke til. Lenke til kommentar
Varekjøp Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Det er åpenbart at det er tegnet: » og « som gjør at jeg ikke får logget på.. Lenke til kommentar
Varekjøp Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Hadde nemlig knuprefis først. Så tok jeg » og « forran og bak.. Da fungerte det ikke lenger.. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Sjekk her, og gå til der det står "Free Tools". Edit: feil i linken Endret 8. august 2006 av Nichlas Lenke til kommentar
Varekjøp Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Sjekk her, og gå til der det står "Free Tools". Edit: feil i linken 6636624[/snapback] Jeg får ikke opp siden :S Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Prøv igjen. Jeg endret en feil i linken. Lenke til kommentar
Varekjøp Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Dere missforstår tror jeg. Det er et shockwaved spill jeg har mistet passord.. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Ah. Send mail til de som har laget spillet. Lenke til kommentar
Varekjøp Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Ah. Send mail til de som har laget spillet. 6636668[/snapback] jeg har gjort det.. De får det ikke til.. Finnes det noen andre tegn som jeg kan bruke isteden? Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Dere missforstår tror jeg. Det er et shockwaved spill jeg har mistet passord.. 6636655[/snapback] LOL.. Les her Lenke til kommentar
Varekjøp Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Dere missforstår tror jeg. Det er et shockwaved spill jeg har mistet passord.. 6636655[/snapback] LOL.. Les her 6636680[/snapback] LOL, skal jeg google passordet mitt? Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Dere missforstår tror jeg. Det er et shockwaved spill jeg har mistet passord.. 6636655[/snapback] LOL.. Les her 6636680[/snapback] LOL, skal jeg google passordet mitt? 6636694[/snapback] Nei, men du kan godt google etter svar på dumme spørsmål.. Vi kan da vitterlig ikke gjøre noe med at du driter deg når du skriver inn passordet ditt. Lenke til kommentar
Varekjøp Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Dere missforstår tror jeg. Det er et shockwaved spill jeg har mistet passord.. 6636655[/snapback] LOL.. Les her 6636680[/snapback] LOL, skal jeg google passordet mitt? 6636694[/snapback] Nei, men du kan godt google etter svar på dumme spørsmål.. Vi kan da vitterlig ikke gjøre noe med at du driter deg når du skriver inn passordet ditt. 6636732[/snapback] Du kan kanskje ikke, men det finnes litt mer erfarene enn deg her på forumet som kanskje tar seg tid til å prøve å hjelpe meg. Du har ingen ting på denne tråden å gjøre om du bare skal latterliggjøre folk. SKal du skrive noe, så skriv noe som er til hjelp.. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Det eneste jeg kan tenke meg, er at du rett og slett må prøve å erstatte "«" og "»" med andre tegn - altså prøve og feile til krampa tar deg. Mye mulig at spillet ikke "godtok" tegnene du brukte, og dermed ble passordet ubrukelig. Hvis ikke spillprodusenten kunne hjelpe deg, så tviler jeg på at du får hjelp verken her eller på google. Det er jo bare et spill, men lykke til på passordjakten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+34151345 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 HeiJeg laget meg et passord som lød slik: «knuprefis» Jeg skulle da logge inn med det passordet, men det funket ikke. hva skal jeg gjøre? 6636467[/snapback] Hei Du kan prøve å bruke Spørsmålstegn i steden for de « tegnene dine. Altså ?knuprefis? i steden for ditt «knuprefis» Spørsmålstegn er kjent som erstatter for et enkelt spesialtegn. Verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Kanskje de bruker den "andre" versjonen av keyboardet. Skjer det samme i cs 1.6. Så ? blir det samme som - osv. Så hvis du finner et program som bruker denne typen tegnsetting er det bare å prøve seg frem til du finner noe som gir X= << my 2 cents Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå