mEO Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Noen som kan hjelpe meg med å friske opp html-kunnskapene mine? Trenger en html-kode som kjenner igjen undertitler på en side. På den måten at jeg kan legge inn en direkte link til et avsnitt midt på en side... Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) "The Anchor Tag and the Name Attribute" w3schools Endret 8. august 2006 av JoKr Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Noen som kan hjelpe meg med å friske opp html-kunnskapene mine? htmldogTrenger en html-kode som kjenner igjen undertitler på en side. Undertitler? Hva er en undertittel? På den måten at jeg kan legge inn en direkte link til et avsnitt midt på en side... 6636399[/snapback] <a href="#about-html">Read about HTML</a> <h2 id="about-html">About HTML</h2> Lenke til kommentar
mEO Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 <a href="#about-html">Read about HTML</a> <h2 id="about-html">About HTML</h2> 6639428[/snapback] Glimrende! Der var akkurat den jeg lette etter Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå