AudiA4 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hei alle sammen, Har en Audi A4, 1998 modell som har sluttet å "skrike" når jeg har slått på nattlys og glemmer å slå de av når jeg har parkert bilen og går ut av bilen. Det var sånn at man tar ut nøkkelen fra tenninga og når man åpnet døra, og nattlys er på, "skrek den", men nå gjør den ikke det lenger.... Hva er typisk feil, når dette skjer? Lenke til kommentar
nokiakiller Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) sjekk bryteren til dora om den er gaaen hadde det samme problemet i 100en min der var det bryteren i dora som daua Endret 8. august 2006 av nokiakiller Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 sjekk bryteren til dora om den er gaaen hadde det samme problemet i 100en min der var det bryteren i dora som daua 6636423[/snapback] Innvendig belysning, altså lys inni bilen lyser når døra åpnes..., da er det vel ikke det som er problemet...? Lenke til kommentar
d4d Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Har ikke hørt om noen biler som har varslingslyd om man glemmer å slå av kupelyset, men om det virkelig er tilfelle så er vel ikke tipset med dørbryteren så dumt ? Man vil jo ikke at varslingslyden skal komme om man sitter inne i bilen med lyset på så da må det jo være dørbryteren som aktiverer denne ? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 HAr det samma lille problemet med min Citroen Xantia, den var ikke der da jeg overtok bilen, men den kom plutselig på en dag :!:, og etter det så slutta dne å virke igjen.. Men det er bare et lite pirkeproblem jeg ikke har brydd meg om, instrumentlysene skrur seg på uansett, det skulle i tilfelle ha pepet dersom jeg skulle ha bruk for tåke-/fjernlys.. Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Har ikke hørt om noen biler som har varslingslyd om man glemmer å slå av kupelyset, men om det virkelig er tilfelle så er vel ikke tipset med dørbryteren så dumt ? Man vil jo ikke at varslingslyden skal komme om man sitter inne i bilen med lyset på så da må det jo være dørbryteren som aktiverer denne ? 6642632[/snapback] Er ikke for kupelyset nei, piper for "nattlys" og parklys, den har kjørelys, men kjører mye om natten, og når jeg slår av bilen, mens jeg har kjørt på nattlys, da demper bilen lysene automatisk til parklys og da merker jeg ikke hvis jeg ser framover om lysene er på eller ikke..... Og går ikke foran bilen heller, pleier å gå bak bilen, når jeg skal gå fra bilen Lenke til kommentar
d4d Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Har ikke hørt om noen biler som har varslingslyd om man glemmer å slå av kupelyset, men om det virkelig er tilfelle så er vel ikke tipset med dørbryteren så dumt ? Man vil jo ikke at varslingslyden skal komme om man sitter inne i bilen med lyset på så da må det jo være dørbryteren som aktiverer denne ? 6642632[/snapback] Er ikke for kupelyset nei, piper for "nattlys" og parklys, den har kjørelys, men kjører mye om natten, og når jeg slår av bilen, mens jeg har kjørt på nattlys, da demper bilen lysene automatisk til parklys og da merker jeg ikke hvis jeg ser framover om lysene er på eller ikke..... Og går ikke foran bilen heller, pleier å gå bak bilen, når jeg skal gå fra bilen 6643284[/snapback] Men på parklys så lyser jo baklysene også da Har ingen andre tips enn å sjekke sikringer da egentlig. Andre løsninger krever jo litt demontering. Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 Har ikke hørt om noen biler som har varslingslyd om man glemmer å slå av kupelyset, men om det virkelig er tilfelle så er vel ikke tipset med dørbryteren så dumt ? Man vil jo ikke at varslingslyden skal komme om man sitter inne i bilen med lyset på så da må det jo være dørbryteren som aktiverer denne ? 6642632[/snapback] Er ikke for kupelyset nei, piper for "nattlys" og parklys, den har kjørelys, men kjører mye om natten, og når jeg slår av bilen, mens jeg har kjørt på nattlys, da demper bilen lysene automatisk til parklys og da merker jeg ikke hvis jeg ser framover om lysene er på eller ikke..... Og går ikke foran bilen heller, pleier å gå bak bilen, når jeg skal gå fra bilen 6643284[/snapback] Men på parklys så lyser jo baklysene også da Har ingen andre tips enn å sjekke sikringer da egentlig. Andre løsninger krever jo litt demontering. 6643913[/snapback] Baklys ja... hmmm..... da legger jeg bare ikke merke til det... er litt stressende på natta, masse jobb..... Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Har merket at når det blir altfor lite drivstoff, så pleide det å pipe og blinke en drivstoff lampe, nå blinker det bare, og ingen pip på det heller :S Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Kan være den "alarmen" som er gåen. Evt. sjekk sikringsboksen. Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Vet noen hvor den alarmen sitter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå