Gå til innhold

Nettbutikk med treningsklær?

Anbefalte innlegg

Hei

Er på jakt etter nettbutikker som selger kule og praktiske treningsklær.

Når eg trenger, jogger eller løper liker eg noelunde kule treningsklær. Det trenger ikke å være Addidas bukse med de nyeste joggeskoene, men å løpe rundt i stygge klær er som å kle seg bevist stygt daglig(eg skal ikke si hva som er stygt, da det er en smak-sak, men her snakker eg om hva en selv liker å ha på).

Her hvor eg bor har vi 3 sportsbutikker som har følgende utvalg:

- Svart joggebukse av glatt type (store størrelser)

- Mørkeblå joggebukse av glatt type (store størrelser)

- Mørkegrå joggebukse av tøytype (en stor, veldig mange i liten størrelse)

- Lyselilla joggebukse av typen addidas teknisk stoff

- Rosa/lyseblå joggebukser i tynn-tynn tettsittende stoff med røde hjerter på

- Shortser av typen XXXXXL hawaii

- Shortser/badebukser på grensen til speedo

I og for seg greit nok, men eg liker litt variasjon. Og dette blir ikke byttet ut med annet. Har nå vært støtt innom siden tidlig vår. Den mest stilfulle treningsbuksa de har pr i dag er en hvit unisex tights med fin fargekombinasjon til fantastiske kr 900,-. Eg har ingenting imot tights, eg kunne faktisk tenkt meg å prøve å løpe i det en gang, men eg prøver ikke et par til 900, ei heller kjøper eg denne pga det er den eneste de har.

Butikkene er da Intersport, MX Sport og XXL.

Derfor begynner eg heller å handle på nettet. Større utvalg, og så lenge man klarer å finne ut av størrelsene blir det langt billigere også.

Derfor, noen tips til nettbutikker? En nettbutikk med godt opplyst størrelse, utseende og ikke minst bilde er jo veldig viktig.

Følgende fant eg nå nylig: La Redoute

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvorfor skal du absolutt ha så kule trenings klær?

addidas syns jeg er helt greit merke  ;)

6637393[/snapback]

Vel, man liker da å kle seg pent/kult/komfortabelt til vanlig også vel?

Addidas-lignende bukse har eg, til kr 129 på europris, og den er helt grei, men mørke klær er ikke alltid det beste å trene i(utendørs blir du varmere/klammere i mørke en lyse klær). Store/posete klær er også en ulempe, spesielt når man er i skog og mark å løper. Enten så er de i veien, irriterer eller når man trener ute i regnvær blir de ekstra våte. Og når de lokale butikkene kun har mørke store klær er utvalget for lite.

Da må man ty til nettbutikker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...