lasse91 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hei jeg skulle gjerne hatt et nytt skjermkort til pcen til fattern... det skjermkortet vi har er integrert på hk og det greier ikke kjøre 1440x900 som oppløsning( jada jeg har oppgradert til nyeste driver) dette skal ikke være et altfor dyrt skjermkort.... gjerne i klassen 300-400 kr Noe som har billige skjermkort å anbefale? På Forhånd takk for svar! Mvh Lasse91 Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 hva tror dere om dette skjermkortet? kan det kjøre 1440x900 i oppløsning tror dere?? PS: Skjermkortet skal bare brukes til photoshop og bilderedigering Lenke til kommentar
camxer Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hei, jeg tror at det kortet der er ikke det beste valget fordi den har vifte. Den klarer å kjøre i den oppløsningen, men det skjerkortet HER er mye bedre. Bedre ytelse, nyere teknologi og 100% vifteløst. MVH Camxer Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hei, jeg tror at det kortet der er ikke det beste valget fordi den har vifte. Den klarer å kjøre i den oppløsningen, men det skjerkortet HER er mye bedre.Bedre ytelse, nyere teknologi og 100% vifteløst. MVH Camxer 6636775[/snapback] Kanskje ikke "low profile" på kortet da det ikke passer i en standard atx kasse. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 her er litt mere info om det kortet. Jeg satt akkurat å så på det for å tipse deg om det så når jeg skulle legge inn innlegget så hadde camxer vært litt før meg. Jeg håper du vet at en LCDskjerm i utgangspunktet ikke støtter mer enn 1280 x 1024 feks. Da må man opp i tommer for å få høyere oppløsning idag. Generelt Enhetstype Grafikkadapter Utførelse Plugginnkort Grensesnittype AGP 8x Kompatibilitet PC Prosessor / Minne Grafisk prosessor / leverandør NVIDIA GeForce 6200A RAMDAC-klokkehastighet 400 MHz Installert videominne 128 MB Teknologi DDR SDRAM 64-bit Videoutgang Maks. oppløsning (ekstern) 2048 x 1536 / 85 Hz Støttede API DirectX 9.0, OpenGL 2.0 Maks. antall skjermer som støttes 2 TV-grensesnitt TV-utgang Digital videostandard Digital Visual Interface (DVI) Ekspansjon / Tilkoplinger Grensesnitt 1 x DVI-I - 29-pin kombinert DVI 1 x TV-utgang 1 x VGA - 15-pin HD D-Sub (HD-15) Kompatible spor 1 x AGP Diverse Pakketype Detalj Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 nå datt jeg littg uyt her? Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 jeg har en 19" widescreen som støtter denne oppløsningen Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 så dette skjermkortet skal funke og passe til min data? Lenke til kommentar
lasse91 Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 her er info om hk: http://support.packardbell.com/no/item/ind...&ppn=PB13221316 Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 så dette skjermkortet skal funke og passe til min data? 6636847[/snapback] Nei, det som camxer foreslo er "low profile". du må ha vanlig agp. Her finner du vanlig skjermkort. "low profile" betyr at det er kortere festeplate på den. D.V.S som media center pc`er og "sko eske" pc`er. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Sorry for ot. men bruk edit knappen for å redigere innleggene dine, så slipper du 3 poster på rad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå