Chasin Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Tok dette bildet i helgen. Var litt vanskelig med utsnittet, da den var en del innparkert. Er noe redigert i PS, mest for å få frem den fine lakken. Kommentarer? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Dette er ikkje kjøp og salgsavdelingen i forumet, faktisk så heiter den avdelingen bruktmarkedet. Lenke til kommentar
Chasin Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Dette er ikkje kjøp og salgsavdelingen i forumet, faktisk så heiter den avdelingen bruktmarkedet. 6656458[/snapback] Har ingen planer om å selge bilen, av den enkle grunn at den ikke er min. Jeg har tatt et bilde og jobbet litt med det i Photoshop. Hensikten med å legge det ut her var for å få kritikk på selve bildet, ikke bilen. 98 personer har sett bildet. Ingen har tatt seg bryet med å kommentere det. Er det for dårlig bilde? Er det feilpostet? Som noen oppdager etter 3 døgn... Er det ikke nok interessant innhold? Jeg vet ikke... Lenke til kommentar
Bjoernstad Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Når det gjelder å få til bra bil-bilder, så er det ikke nok å ta et bilde av en parkert bil slik du har gjort nå. Det at du har tre biler i diverse farger og merker rundt bilen ødelegger bildet, samt de to karene i bakgrunn. I tillegg ser du speilbildet av en kis i lakken på bilen. Nå er det jo som du har nevnt ikke din bil, så du kunne jo ikke gjort noe med plasseringen av bilen. Vinklingen din er bra, men alt rundt bildet ødelegger, og gjør det mindre interessant. Endret 11. august 2006 av Bjoernstad Lenke til kommentar
Maagnus Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Dette er ikkje kjøp og salgsavdelingen i forumet, faktisk så heiter den avdelingen bruktmarkedet. 6656458[/snapback] Hvor fikk du det i fra , at han skulle selge bilen ? Han skriver jo ingen ting om det. Men tilbake til bildet. For det første så var volvoen helt rå. Bra bildet, men ble litt forstyrrende med bilene i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå