Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nextgentel kundeservice

Anbefalte innlegg

Sitter og venter på bredbåndstelefonen til Nextgentel nå. Ringte jeg og etter noen få minutter fikk jeg svar.

Fikk da snakke med en mann, så sa jeg kundenummeret mitt (det femsifrede) og etter det sa han vent litt og gidde meg ringetone med en gang ()nesten som han slengte på røret, fikk ikke tid til å si noe).

Tiden på telefonen viser i dette øyeblikk 57 minutter og 39 sekunder.

Har han gått hjem eller?

Synes dette er uholdbart av Nextgentel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har én dårlig erfaring med NextGenTel også blir du så sur at du skriver inn på forumet? Prøv å ring de igjen du... når du hører summetone så har noe galt skjedd og forbindelsen ble brutt. Han trykte sikkert bare på feil knapp, og vanlige mennesker sitter da ikke og hører på summetonen i en time... vanlige mennesker forstår at da har noe feil skjedd.

Og det er menneskelig å feile, så at du blir sur på grunn av at dette har skjedd en gang, og at du i tillegg blir så sur at du MÅ skrive inn til forumet om dette, så er det deg det er noe feil med, ikke NextGenTel.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-21 20:35, skrev HoVeSkOt:

hat en slispm dag i dag?...

dama slått opp?..

Mista jobben?

Nei, ingen av delene, men jeg blir så irriterte på folk som må inn på forumet og klage så fort en eller annen ting ikke går i hans retning. Og dette har skjedd én gang med denne personen. Hva hjelper det å skrive om det på forumet... vi kan jo ikke hjelpe han?

Lenke til kommentar

det nostradamus sier er sant!

Jeg venta på at de skulle plukke opp røret i en halv time, når noen svarte, sa de at jeg skulle vente litt. Venta i et kvarter, så gadd jeg ikke mer...

dager senere og Jeg måtte få svar på mitt underlige spørsmål, satt og venta på svar i 40 min, men ingen svar! sender dem mail (i juni) fortsatt ingen svar.

omsider fikk jeg svar på forumet her da...

NGT har den værste kundeservicen noen sinne!

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig med Nostradamus! Nextgentel har en kundeservi... nei vent... de har ikke kundeservice, de har en kundetelefon som suger maksimalt, om du blir viderekoblet eller ikke, så må du belage deg på å vente i minimum 20 minutter før du kommer frem. Bare et annet selskap jeg vet om som har så elendig servicegrad som dem, og det er Telenor! Maken til servicegrad skal du lete lenge etter!

Men den gode nyheten oppi alt dette (i hvert fall for min del) er at jeg har en kamerat som jobber hos NGT, så for meg er deres tekniske support bare en Messenger melding unna! :wink:

Lenke til kommentar

har hatt noen bra erfaringer med ngt, når man skal bestille tar de telefonen nesten med en gang, men når jeg skulle oppdatere firmwaren i netopia modemet mitt, fikk jeg en feil melding der det stod at jeg skulle ringe kundeservice, når jeg ringte tok det innmari lang tid før jeg fikk svar og når jeg først fikk det kunne ikke damen i telefonen hjelpe meg, hun ropte på en annen og han kunne heller ikke svare. :sad:

er med andre ord ikke veldig fornøyd meg ngt sin kundeservice. er det noen andre som har opplevd at det kommer opptatt signal etter 17 min på vent hos ngt sin kundeservice?

Martin

Lenke til kommentar

har hatt noen bra erfaringer med ngt, når man skal bestille tar de telefonen nesten med en gang, men når jeg skulle oppdatere firmwaren i netopia modemet mitt, fikk jeg en feil melding der det stod at jeg skulle ringe kundeservice, når jeg ringte tok det innmari lang tid før jeg fikk svar og når jeg først fikk det kunne ikke damen i telefonen hjelpe meg, hun ropte på en annen og han kunne heller ikke svare. :sad:

er med andre ord ikke veldig fornøyd meg ngt sin kundeservice. er det noen andre som har opplevd at det kommer opptatt signal etter 17 min på vent hos ngt sin kundeservice?

Martin

Lenke til kommentar

Må bare forsvare han fyren som startet posten.. En kamerat av meg (Fjøslukt, som han er kjent som her på forumet) skulle ringe dem i dag og han ringte en gang og fikk ikke svar. Så tok han hintet og smurte matpakke!!! Etter å ha spist 3 skive, kledd på seg, tatt en dusj og litt andre ting kom han fremdeles ikke gjenom... Var han uheldig?.. Hmmm.. Hva vet jeg.. Ville bare fortelle om at han på toppen ikke er den eneste som har ventet på NGT... :wink:

Mvh.

Dings

Lenke til kommentar

Må bare forsvare han fyren som startet posten.. En kamerat av meg (Fjøslukt, som han er kjent som her på forumet) skulle ringe dem i dag og han ringte en gang og fikk ikke svar. Så tok han hintet og smurte matpakke!!! Etter å ha spist 3 skive, kledd på seg, tatt en dusj og litt andre ting kom han fremdeles ikke gjenom... Var han uheldig?.. Hmmm.. Hva vet jeg.. Ville bare fortelle om at han på toppen ikke er den eneste som har ventet på NGT... :wink:

Mvh.

Dings

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...