Gå til innhold

rar SMS fra gratissms(1938)


Anbefalte innlegg

Hei

Fikk en rar sms i forbindelse med en PC jeg skal selge. Headeren på SMSen er fra Gratissms, og teksten går; "Hei. Jeg kan betale i dag 7400 kr for din PC. Hvis det er ok? Send svar med kode ord; "paysms gratis (ja eller nei)" til tlf 1938"

 

Hva er dette for noe?

Endret av abrj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har lagt pc'en ut for salg er det sikkert noen som har svart på annonsen via den siden du la den ut på.

Kanskje du også har fått varsling på mail?

 

Edit: Leste litt bedre gjennom, og det kan høres litt tvilsomt ut.

Fått svar?

Endret av 3lw00d
Lenke til kommentar
Hvis du har lagt pc'en ut for salg er det sikkert noen som har svart på annonsen via den siden du la den ut på.

Kanskje du også har fått varsling på mail?

 

Edit: Leste litt bedre gjennom, og det kan høres litt tvilsomt ut.

Fått svar?

6636659[/snapback]

Nummeret 1938 er det Eurobate som står bak, og jeg har sendt de en e-post. Har for øvrig ikke hørt noe mer, så om det dukker opp noen på døra mi eller hva det gjør vet jeg ikke. Er jo idiotisk å ikke legge ved telefonnummer eller e-postadresse da… Her for øvrig også sjekket de plassene jeg har lagt ut annonsen og de har ingen form for ”innboks” som noen kan svare i. Har ikke fått noen e-post heller.

Lenke til kommentar
Hvis du har lagt pc'en ut for salg er det sikkert noen som har svart på annonsen via den siden du la den ut på.

Kanskje du også har fått varsling på mail?

 

Edit: Leste litt bedre gjennom, og det kan høres litt tvilsomt ut.

Fått svar?

6636659[/snapback]

Nummeret 1938 er det Eurobate som står bak, og jeg har sendt de en e-post. Har for øvrig ikke hørt noe mer, så om det dukker opp noen på døra mi eller hva det gjør vet jeg ikke. Er jo idiotisk å ikke legge ved telefonnummer eller e-postadresse da… Her for øvrig også sjekket de plassene jeg har lagt ut annonsen og de har ingen form for ”innboks” som noen kan svare i. Har ikke fått noen e-post heller.

6636731[/snapback]

Vanligvis får man ikke navnet eller nummeret til den som har svart på annonsen, med mindre vedkommende legger det til i meldingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...