Phaser_ Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) var på gardemoen i helga og fikk tatt noen bilder sysns dette vart artig bare veldig synd att jeg ikke fikk med hele bilen. Men kan noen si meg hvorfor ikke hele bilen er i fokus? vart bedre på bilene som gikk saktere er jo ikke lett når denne sikkert hadde nærmere 300km/t når den paserte Det ble satt europarekord i helgen også. 514km/t og 4,747 sekunder på 402m :-) Tatt med Panasonic LX1 F4,9 dette er uklippet, forslag til klipping tas i mot med takk. Selv om det er liten vits i og med bilde egentlig er misslykket da fronten mangler. men Action burde det da være i dette bilde :-) Endret 8. august 2006 av Phaser_ Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Masse action her ja. Ville beskåret litt fra bunn, tror jeg. Ser av bildedata at du har brukt lukkertid på 1/40. Med tanke på farten på det forbipasserende kjøretøyet må man jo si at dette var en ganske bra utført panorering Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Masse action her ja. Ville beskåret litt fra bunn, tror jeg. Ser av bildedata at du har brukt lukkertid på 1/40. Med tanke på farten på det forbipasserende kjøretøyet må man jo si at dette var en ganske bra utført panorering 6636197[/snapback] hehe hadde mange forsøk som ikke vart så bra men noen er man jo heldige med prøvde med vilje å bruke litt lang lukkertid for å få bakgrunnen skikkelig dratt ut. Skreiv ut bildet på lørdagskvelden og ga til teamet som hadde bilen på søndag de vart skikkelig glade for det i hvertfall det var morro Da beskar jeg det litt i bunnen som du sa syns det var en god ide selv men la ut bilde ubeskåret for å høre hva andre meiner. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg tror at viss du hadde brukt 1/125 og alikevel hadde fulgt... ehh, framkomstmiddelet/fartsvidunderet så hadde nok bakrunnen alikevel blitt bra. Jeg liker slike bilder, men dette ble litt forstyrrende. Bra tatt da, at du greide å få det så skarpt! Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Stilig bilde, men kanskje litt kortere lukkertid hadde gjort seg ja. Jeg ville ha kutta bildet mye i topp og bunn, og lagt på en god del vignettering sammens med justerte kurver. (Jada, jeg måtte teste selv i PS) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå