stillborn.. Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg har nettopp fått meg en nydelig Qtek 8300, men finner ikke ut hvordan jeg skrur av flight mode'n. Uansett hvordan jeg leser bruksanvisninga, eller leser i menyene, finner jeg det ikke. :/ Hjelp? Den modusen stod på da jeg skrudde den på. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Gar du et ikon som ser ut som en antenne med en x ved siden av helt i toppen av skjermen? Har du det så dobbelklikk på ikonet og det kommer fram en hjelpemeny hvor du kan disable flightmode. Gjør det samme for å enable flightmode. Endret 8. august 2006 av perpyro Lenke til kommentar
stillborn.. Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Men uten touchscreen blir det vanskelig å dobbelklikke på ikonet?! :/ Får ikke til! Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Jeg sitter på en Qtek 2020 som da har touchscreen. Hvordan man trykker på ikoner uten dette vet jeg desværre ikke. Er det Windows PE på den? Endret 8. august 2006 av perpyro Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) http://www.myqtek.com/sweden/produkter/8300/faq.aspx[/url] ']11. Hur sätter jag min telefon i "Flight Mode"? > Du sätter din telefon i "Flight Mode" genom att trycka på Powerknappen snabbt en gång. Välj "Turn on flightmode"/"Flygläge". Her værsågod! Regner med at det er samme metode for å slå den av. Endret 8. august 2006 av perpyro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå