Grievdus Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) spiser du rakse karbohydrater får du Treg fettforbrenning. faktor for fettforbrenning er at du ikke spiser raske karbohydrater i måltidet før trening. så derfor skal du få i deg trege karbohydrater ettersom de raske fører til at fettforbrenningen minsker. og da øker Risken for og bli tykk! Det finnes dessuten vitenskapelige studier som viser at maratonløpere som får raske karbohydrater før trening ikke klarer og holde samme tempo som de løperne som får trege karbohydrater. Grunnen til det er at de raske karbohydratene går ut i blodet litt for fort, og kommer raskt til og øke blodsukkeret til et nivå som ikke er særlig gunstig. Endret 17. august 2006 av Grievdus Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Det er vel ganske vanskelig å bli feit om man trener styrke. Skjønner at du har et poeng, men vanskelig å forstå at selv om det er feil type karbohydrater, blir man ike feit av det da. Jeg innrømmer at jeg dreit meg ut der Er altfor trøtt. Må nok gå og legge meg Men det jeg egentlig mente var at raske karbohydrater er bra å ha hvis man trenger energi raskt. Hvordan jeg klarte å få til det andre svaret er ikke lett å si Det med maraton var akkurat det jeg sa..... Endret 17. august 2006 av The_Hurricane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå