Gå til innhold

store endringer her!

Anbefalte innlegg

hei, det er nå en uke igjen til skolen begynner.......så nå må de siste fett restene bort.....jeg har akkuratt begynnt med proteiner for og bli "bodybuilder". men eg har ett fett låf som skjuler musklene litt, er ikke feit. så eg har tenkt og endre litt på dieten min, så eg lurer på ka er det eg kan leve ei uka på for og gå ned i vekt? havregryn er vel en bra frokost? trener mye ellers! :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg klarer å brenne en hel cornflakes-skål med fett bort på 1 dag. 2200 kalorier, 1100 av dem kommer fra fettreservene. 1100/9=122.222 gram fett forbrent.

For å forbrenne 2200 kalorier må man sykle 3.5 timer på medium/hard innstilling, men varierer avhengig av hvor gammel du er, vekt, kondisjon og utholdenhet. Har du liten kondisjon vil du bare brenne vekk mest karbohydrater.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Grovt brød med hele korn, bønner, ris, frukt (epler, pærer) melk yoghurt

;)

6636239[/snapback]

Er ikke det litt for mye karbohydrater synes du?

Lenke til kommentar

Grievdus er det ikke meningen å få i seg karbohydrater bare ETTER man har trent og på kvelden? Før det skal man vel bare ha proteiner?

Edit: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=36676.0 Kan anbefale den guiden. Gikk opp nesten 1kg muskler av en 2-3 timers trenings økt i går og armen min har blitt litt støre og dette bare over 24 timer =/

Endret av DNA1
Lenke til kommentar

Det kan vere at du vog eit kilo meir då du vog deg etter treninga, men dette skyldes ikkje at du har gått opp eit kilo i muskelmasse. Mindre endringer skyldes nok heilt andre ting. F.eks. at du har ete mykje, kva du har på deg osv. Beklager å måtte skuffe deg, men du har ikkje gått opp eit kilo i muskelmasse etter den treningsøkta.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
det blir vell begge deler.

men du skal få i deg mest karbohydrater etter trening

6678390[/snapback]

Du skal få i deg hovedsaklig Carbs før trening, proteiner etter trening.

Lenke til kommentar

her er noen tips om hvilke karbohydrater du skal få i deg :)

du må ikke få i deg raske karbohydrater i måltidet før trening!

I stedet skal måltidet før trening gi trege karbohydrater ettersom de raske fører til at fettforbrenningen minsker. Risken for at du da blir tykk øker. og utholdenheten din blir dårligere

noen eksempler på Trege karbohydrater er feks:

Grovt brød med hele korn,Bønner, Ris, Frukt,Yoghurt ,melk

eksempler på raske karbohydrater du ikke skal få i deg før trening er:

loff, Hurtigris,Godteri,druesukker,riskaker,energidrikker,nudler,cornflakes,puffet ris.

ville bare si det sånn at alle får det med seg :)

Endret av Grievdus
Lenke til kommentar
det blir vell begge deler.

men du skal få i deg mest karbohydrater etter trening

6678390[/snapback]

Du skal få i deg hovedsaklig Carbs før trening, proteiner etter trening.

6696454[/snapback]

Ikke helt riktig det. Man skal ha karbo etter trening også. Anbefalt 70 g Carbo Fuel og 40 g Proteiner etter trening.

Hva er det du sier nå a Grievdust? Karbohydrater før trening må jo inneholde raske karbohydrater for å yte mer da. Er litt av poenget med karbs før trening det da. Hvis du driver med utholdenhetsidretter som sykling og maraton bør man i tillegg ha trege karbohydrater. Man trenger trege karbohydrater til vanlig trening og, men ikke i like stor grad.

Endret av The_Hurricane
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...