simalarion Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Har forklart Fable - Oblivion utsagnet nå?. At et helt forum vrir seg i smerte er jo artig. Ja det var dårlig formulert (På den måten at det var veldlig lett å missforstå hva jeg mente) Endret 14. august 2006 av simalarion Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Empatiy, det finnes mange små tweaks du kan gjøre med demoen, som å spawne NPC'er. Da blir den på en måte mye lengre. 6662510[/snapback] Ah, kult. Har spilt det en god del ganger nå, tiden er moden for noe tillegg ja Gjøres det i konsollen? Endret 14. august 2006 av empatiy Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Det kan gjøres i konsollen, men jeg tror ikke det er mulig å få den opp i demoen. Det vi bruker er config-fila, som ligger i X:\Dark Messiah\mm\cfg. Der kan du redigere inn masse saker og ting. Skum gjennom denne tråden, samt denne, så skal du få en god del tips om hvordan å gjøre det. Endret 14. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Flotters! Har en herlig kveld foran meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Buhu! Spillet vil ikke virke hos meg! Jeg installerer det (jeg har lastet det ned tre ganger, uten hell) og alt ser fint ut, men når jeg dobbelklikker på ikonet skjer det ingenting, absolutt ingenting. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Det kommer i høst, i september. USA-datoen er bestemt, men ikke den for Euorpa - så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Det kommer i høst, i september. USA-datoen er bestemt, men ikke den for Euorpa - så vidt jeg vet. 6700265[/snapback] Det er ikke så farlig. Lenke til kommentar
zIUx Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 har noen problemer når det gjelder denne demoen... får mm.exe error når jeg skal starte det opp for første gang... Reinst. hjalp heller ikke.. Noen? zIUx Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Virker på meg som de "store" demoene som kommer om dagen ikke funker på alle pcer. M & M funker flott. Men jeg får exe feil på flight simulator. jeg får også exe feil på F.e.a.r combat men det skal jo være fullversjon muliti player . edit ikke mye hjelp, men måtte bare nevne at jeg også har exe problemer med demoer om dagen. Endret 19. august 2006 av simalarion Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Slå av Anti-Blaxx? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg