TST Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Her er en gigantisk demo av det lovende actionspillet Dark Messiah of Might & Magic, som utnytter Source-motoren fra Valve. Les mer Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 åååå Gleder meg, dette må bare bli konge er på 15% Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Takker Gamer.no. Laster ned med 1.35mb/sec... Skal poste inntrykk senere. Dr Peedee Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Wow gamer.no var raske idag, hvor får de demoene ifra? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Noen som vet systemkrav? spurte om dette i den andre tråden om Messiah, men fikk noe bestemt svar... Lenke til kommentar
GA Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Laste ned! Dette blir bra! Raskt oppe med denne Gamer! Bra hastighet også... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Ved et enkelt google-søk fant jeg ut følgende: System Requirements: RECOMMENDED 3 GHz CPU 1 GB RAM 256mb dx9 video card 6+GB HDD Space MINIMUM 2.2 GHz CPU 512 GB RAM 128mb video card 6+GB HDD Space Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Noen som vet systemkrav? spurte om dette i den andre tråden om Messiah, men fikk noe bestemt svar... 6636006[/snapback] http://gamer.no/product.php?productId=3604...=specifications (litt ned på siden) - hentet fra "les meg"-filen som følger med demoen. Lenke til kommentar
edds Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Ingen som er ferdige og laste ned enda? Jeg vil høre! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jo, jeg har lastet den ned, men sliter med å få installert den (den krever så helsikes mye plass av disken som installasjonen ligger på - ikke bare dit hvor den skal installeres!). Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Dette blir morosamt, gutta. Om de hadde inkludert noe MP av noe slag, så hadde jeg jublet litt høyere av glede. Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Begynte å laste demoen ned akkurat nå, er på 3%!!11 Gjett om jeg gleder meg. Lenke til kommentar
KongeOdin Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Har en halv time igjen å laste, skal bli spennende å se hvordan dette funker. Håper spillet kan levere litt stemning, noe som ikke akkurat skjer så ofte om dagen. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Har ikke hørt om dette spillet før i gårkveld, elsker å bli tatt på sengen på denne måten Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jepp, i dag var det kjekt med Gamer.no, synd jeg for tiden sitter på en lusen linje (hadde demoen kommet ut for noen uker siden hadde jeg kunnet dratt den ned med omtrent en MB i sekundet, velvel). Synes det var litt snodig med den ekstreme størrelsen dog, jeg regner med det ligger mye slagg som ikke trenger å være der. Til dere som har prøvd det: Hvordan kjører spillet i forhold til HL2? (ytelsesmessig altså) Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Elsker Gamer.no sine mirrors 2.5MB/sek, tar meg knapt 10 minutter Faktisk kjappere å vente på denne fra gamer enn å laste ned fra andre sider for meg :S Lenke til kommentar
KongeOdin Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Driver og installerer nå og la til min store glede merke til at det er bla Arkane studios som står bak spillet. Når jeg tenker meg om så ble det vel nevnt at Arx fatalis2 skulle bruke source enginen. For meg ser det ut som om det ble dette spillet i steden. Slik kan det gå. Nå skal jeg starte demoen og teste ut om det kan vise seg å bli en verdig "oppfølger" Jeg håper også VELDIG på at oppfølgeren til Arx Fatalis også kommer selv om det ser ut som om det kan spøke for denne med at vi fikk dette spillet istedenfor. Vi får håpe på at dette bare er forberedelsene til den egentlige jobben. Lenke til kommentar
SulkyIce Dude Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hvordan får dere så høy nedlastningshastighet, jeg laster ned 280k i sekundet og har en linje på 4MB. HVor stor er linja deres? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg laster ned med jevne 345kb... Har 3MB linje (3,7 funksjonell) Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Laster ned med 160kb/s - det er maks for linja mi vil jeg tro (ikke le av linja mi). Gleder meg sinnsykt - noen som har testa det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg