Grievdus Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 du burde nokk kontakte barnevernet kjønner ikke at folk gjør sånt :/ Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Er denne jenta/faren av utenlandsopprinnelse? 6637308[/snapback] Hadde de vært av utenlandsopprinnelse, da? Dette er faktisk et stort problem i norske hjem også, synes det er så fordømt usaklig. OT: Som alle andre her, snakk med foreldrene dine og kontakt barnevernet sammen. Dette bør stoppes asap. Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Call 1-555-TOR-PEDO. Men seriøst: dette er jo en sak for barneværnet. Men det er faktisk litt vikitg om hun er av utenlandsk opprinnelse eller ikke (da jeg vet noen barevernsinstitusjoner diskriminerer innvandrere). Det er nettop dette barnevernet er til. De sørger som regel for at han blir bura inne og jenta blir tatt vare på. Det er vel den beste muligheten, tror jeg. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Er denne jenta/faren av utenlandsopprinnelse? 6637308[/snapback] Hadde de vært av utenlandsopprinnelse, da? Dette er faktisk et stort problem i norske hjem også, synes det er så fordømt usaklig. 6639339[/snapback] men det er et større problem blant innvandrere, i og med at de har blitt dratt opp på den måten. Du må huske og være der for jenta, hva enn som skjer. Endret 9. august 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Er denne jenta/faren av utenlandsopprinnelse? 6637308[/snapback] Hadde de vært av utenlandsopprinnelse, da? Dette er faktisk et stort problem i norske hjem også, synes det er så fordømt usaklig. 6639339[/snapback] men det er et større problem blant innvandrere, i og med at de har blitt dratt opp på den måten. Nei og nei, som jeg hater generaliseringer. Kilde? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Er denne jenta/faren av utenlandsopprinnelse? 6637308[/snapback] Hadde de vært av utenlandsopprinnelse, da? Dette er faktisk et stort problem i norske hjem også, synes det er så fordømt usaklig. 6639339[/snapback] men det er et større problem blant innvandrere, i og med at de har blitt dratt opp på den måten. Nei og nei, som jeg hater generaliseringer. Kilde? 6639641[/snapback] Så tar dere den biten i PRS, ikke her. Tilbake til topic.. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Call 1-555-TOR-PEDO. Får håpe du kommer til en torpedo, og ikke pedofilen Tor da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå