2ern Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hei. Skal ha meg en ny laptop som skal bestilles i disse dager. Bruksområdet blir variert, men har ikke bruk for dedikert grafikk. Den skal selvfølgelig være stillegående, samt ha en ok batteritid. Vil enten ha 14" eller 15,4" skjerm. 1 gb ram er også et must. Har sett på følgende modeller: HP NX7400 Asus A8F Ellers så er jo Dell aktuellt. Enten I6400 eller 640M. Må sies at jeg ikke er begeistret for designet på de. Hvilken prosessorteknologi er den lureste å satse på? Med tanke på "holdbarhet" på maskinen. Takker for svar. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 PSdata har eit godt tilbud: http://psdata.no/ps.asp?it=129315 Lenke til kommentar
2ern Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Tror jeg har bestemt meg for denne. Men, kan noen si meg noe om NVIDIA® GeForce™ Go 7200 128MB Turbocache? Er dette et dedikert grafikkort? Hvis ja, kommer det til å føre til en varm, støyete og batterisvak maskin? Edit: Hvordan vil den jeg har funnet yte i forhold til denne? Endret 9. august 2006 av 2ern Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 En bærbar pc bråker selvfølgekig litt mer når skjermkortet ikke er intregert.Vis det er viktigt å ha en pc som er veldig stille,så burde du prøve å finne en pc med intregert skjermkort. Lenke til kommentar
2ern Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 En bærbar pc bråker selvfølgekig litt mer når skjermkortet ikke er intregert.Vis det er viktigt å ha en pc som er veldig stille,så burde du prøve å finne en pc med intregert skjermkort. 6639650[/snapback] Så ja - Nvidia Go7200 er dedikert? Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 ja tror det Go7200 er dedikert Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=575301 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå