834HF42F242 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Her var det en guide, men jeg har valgt å fjerne teksten fordi retningslinjene i forumet ikke tilfredstiller at jeg kan legge ut teksten på mine egne vilkår i denne tråden. Alle omtaler kan fortsatt leses, men da kun på min private Pink Floyd-side som du finner link til i signaturen. Endret 14. januar 2007 av neitakk Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Dærsken ta, kor du har stått på, skulle næstn tru du like go musikk Er forsåvidt helt enig i dommen over K.A.O.S, men da må jeg samtidig føye til at det tiåret var forferdelig når det gjelder musikk som kunstform. Simple Minds hadde sine gullkorn, Lou Reed kom med et par, men ellers var det "tørke", så derfor var kaos litt bra likevel (ok i'm die hard waters fan). Det var ikke før rap'en kom for fullt at det ble litt "hard on" Nå gleder jeg meg til siste Watersepistel. Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Amused to death var faktisk også en protest mot mediedekningen av Gulfkrigen - noe som er veldig gjennomgående i hele plata, og her får Bush senior også passet påskrevet i en av låtene. Nok en meget bra tråd av deg neitakk. Lenke til kommentar
master air Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Videre er "Perfect Sense, Part II" den mest fantastiske og pompøse, musikalske voldtekten som er lagd Haha, genialt bra sakt. Veldig god jobb du har gjort her, og i Pink Floyd albumguide tråden. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Ser at jeg mangler When the Wind Blows, jeg har faktsik ikke hørt om den, huff jeg føler meg tom Er så enige med det som drar opp, og det som drar ned, og karaktergivningene på de siste waters albumene du har guidet oss til! Amused to Death, er sterkt, det er veldig sterkt, men om det hadde stått Pink Floyd istede for Roger Waters, da ville vel albumet hatt en annen lyd, iallefall enkelte steder...tror faktsik det er best at det er akkurat slik det er, uansett hvordan det blir sett på opp mot Dark Side Of The Moon. Flott skrevet, stå på vidre Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Er det noe framgang med Barrett, Mason og Wright da? Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Bump, lurer på det samme. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Resten (det vil si absolutt alle album solo, live, kompilasjoner osv) vil være å lese på www.pinkfloydon.com når nettstedet publiseres. Hvis noen vil ha en sniktitt, send PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå