Gå til innhold

Pink Floyd - Guide for medlemmenes soloalbum

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Her var det en guide, men jeg har valgt å fjerne teksten fordi retningslinjene i forumet ikke tilfredstiller at jeg kan legge ut teksten på mine egne vilkår i denne tråden.

Alle omtaler kan fortsatt leses, men da kun på min private Pink Floyd-side som du finner link til i signaturen.

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Dærsken ta, kor du har stått på, skulle næstn tru du like go musikk :)

Er forsåvidt helt enig i dommen over K.A.O.S, men da må jeg samtidig føye til at det tiåret var forferdelig når det gjelder musikk som kunstform. Simple Minds hadde sine gullkorn, Lou Reed kom med et par, men ellers var det "tørke", så derfor var kaos litt bra likevel (ok i'm die hard waters fan). Det var ikke før rap'en kom for fullt at det ble litt "hard on"

Nå gleder jeg meg til siste Watersepistel.

Lenke til kommentar

Ser at jeg mangler When the Wind Blows, jeg har faktsik ikke hørt om den, huff jeg føler meg tom :dontgetit:

Er så enige med det som drar opp, og det som drar ned, og karaktergivningene på de siste waters albumene du har guidet oss til!

Amused to Death, er sterkt, det er veldig sterkt, men om det hadde stått Pink Floyd istede for Roger Waters, da ville vel albumet hatt en annen lyd, iallefall enkelte steder...tror faktsik det er best at det er akkurat slik det er, uansett hvordan det blir sett på opp mot Dark Side Of The Moon.

Flott skrevet, stå på vidre :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...