Sebbi93 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Halla :!: Har tenkt meg saitek tastatur men så er det jo eclipse og et game keyboard Jeg er en cs gamer og lurte på hvilke av de to som er best å bruke?? Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Eclipse skal være solide greier, tungt, tøft og kule lys i mørket, rødt eller blått. Det er også anbefalt av Hardware.no. Men jeg tror ikke eclipse er et gaming board, men bare et vanlig tastatur. Men jeg tror jeg skjønner dilemmaet ditt. Du står å velger mellom gaming-funksjonalitet og noe som er fancy!?! Personlig ville jeg kjøpt Logitech Ultra Flat keyboard til litt over hundrelappen hos shg.no, greit nok til vanlig bruk og så er det ordentlige flate taster. Men ellers så tror jeg også at jeg ville gått for et Eclipse. Da må du ut med litt mere penger. Lenke til kommentar
Sebbi93 Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 (endret) ok;) skal ha saitek eclipse men hvor får jeg det billigst? Endret 8. august 2006 av Sebbi93 Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Du får det ganske billig hos den billigste. Den billigste ser ut til å være Databutikken.com til 372,- http://www.databutikken.com/no/default.php...d=SAIECLIPSE-NO Lenke til kommentar
Jarlulf Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 har et saitek eclipse. billigst er databutikken. tro meg dette er et tastatur som tåler en støyt, den tåler litt cola også for å si det sånn. Anbefales på det sterkeste. =) Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Saitek Eclipse er et fin fint tastatur, anbefales ! Kjøp det på databutikken som er foreslått ovenfor^^ Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg har Saitek Eclipse, og er en ganske så aktiv BF2 spiller. Tastaturet kunne ikke vært bedre! Martin-sama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå