Dumbo Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Heisann, Det er i dag (?) lekket ut bilder fra en tidlig build av Microsofts nye OS LongHorn. Bildene finne du her. Jeg fikk vite om dette av en kamerat (ZerBox), hvor dem kommer fra har jeg ingen aning om. Vil bare spre ordet.. Det virker også for meg at det ikke hadde vært så vanskelig å fake de bildene.. men men, det er nå min mening. Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Jezz, fant den idag! Vil bare gi dere linken til en film laget av Longhorn av samme mannen som tok bildene. Du finner filmen her Lenke til kommentar
smetho Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Windows XP on steriods :wink: Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Øøøøh..? Longhorn XP Professional? Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 21. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2002 Så det jeg også, men se filmen, der viser han litt windows versjon og slikt.. Jeg er ikke helt sikker på at jeg stoler på fyren.. :razz: Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Selv om jeg tviler litt på ekteheten til denne videoen, så kan jeg under tvil godta XP Longhorn. Ingen vet hva navnet blir til slutt. Kanskje XP 2.0? Det kan også være derfor at de ikke gjør så mye med navnet. Selv om jeg aner at det er noen som er hippe på os-tweaking som har laget en liten fake :smile: Lenke til kommentar
Mio Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Sikkert fake :smile: Viser jo ikke noe spesielt av OS der egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå