Bruker-33331 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hahaha, det der ser ut som en slitasje på huden der hånda hviler når du holder musa. Mitt forslag: Spill mindre pc 6635492[/snapback] Slitasje etter å ha spilt ja.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Ikke hør på de andre her, ta heller og gå til legen! LØP! Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) er det du gjør mot hunden din, syke menneske Oi.. nei.. øh.. jeg bruker ikke høytrykkspyler på HUNDEN min. Du må heller ikke finne på å gjøre det mot DIN hund. Dette ble egentlig bare krot. Ikke bruk høytrykkspuler på HUNDEN din og heller ikke på andres HUND. HUD derimot må du heller ikke bruke høytrykkspyler på, og problemet med HUDEN din vil ikke bli bedre om du spyler VERANDAEN DIN eller ANDRES VERANDA. Klorhexidine skal ikke brukes med HØYTRYKKSPYLER og heller ikke ALOE VERA. Dette kan resultere i større sår og en masse gris. For å oppsummere litt: Ikke bruk høytrykkspyler på hunden din, syke mennesker eller deg selv. Ikke huden din heller. Ikke kombiner høytrykkspyler og hunden, huden, verandaen din eller syke mennesker. Da er du et sykt menneske. Slitasje etter å ha spilt ja.. Hehe.. plug and play. Endret 8. august 2006 av eilertsen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Er du riktig heldig var det eit edderkoppbitt og handa di vil innan kort tid sjå sånn ut: Link er fint, så folk kan la være å sjå om dei ikkje føler for det Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Da skal jeg komme inn her og si at du må dra til legen. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Er du riktig heldig var det eit edderkoppbitt og handa di vil innan kort tid sjå sånn ut: Link er fint, så folk kan la være å sjå om dei ikkje føler for det 6635620[/snapback] Hah, for en shitty photoshop Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Er du riktig heldig var det eit edderkoppbitt og handa di vil innan kort tid sjå sånn ut: Link er fint, så folk kan la være å sjå om dei ikkje føler for det 6635620[/snapback] Jeg trur virkelig ikke norske edderkopper klarer det der. For å qoute Mads Eriksen: norske edderkopper er som kattunger på prozac. edit: leif Endret 8. august 2006 av Tøffe-Tetra Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Er du riktig heldig var det eit edderkoppbitt og handa di vil innan kort tid sjå sånn ut: Link er fint, så folk kan la være å sjå om dei ikkje føler for det 6635620[/snapback] Jeg trur virkelig ikke norske edderkopper klarer det der. For å qoute Mads Eriksen: norske edderkopper er som kattunger på prozac. edit: leif 6635647[/snapback] Stemmer nok det, men mykje rart kan komme med bananbåten frå Langtvekkistan Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Stigma Fyren etser bort haha. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hahaha, det der ser ut som en slitasje på huden der hånda hviler når du holder musa. Mitt forslag: Spill mindre pc Telefonrør, håndttaket til kjøleskapet og microen, mobilen, tastaturet og datamusa di har en mye større bakterieflora enn toalettet ditt. Hadde jeg vært deg hadde jeg skylt såret med klorhexidin, satt på plaster og gått til legen med det. 6635389[/snapback] Når skal folk slutte å bruke det idiotiske argumentet der? Større bakterieflora betyr ikke automatisk større fare. Imotsetning til bakteriene i doskåla er de du finner overalt på huden og følgelig på telefoner/mobiler osv som regel ufarlige. 6635492[/snapback] Legg frem noe bevis som sier at de bakteriene er farligere da... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Dæven! Dra til legen da mann! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Nå skal jeg gi et råd ingen andre har gitt: DRA TIL LEGE! Ring i morgen og si at du må få komme snarest. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Kan vi konkludere med at han skal til lege snart ? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Eg fikk en blemme på størrelsen med en stor lighter på sideflesket når eg var og kjørte gocart. Eg sprakk den, tømte den for væsken og gadd ikke å bry meg mer om det. Desverre ble den betent under skorpen som hadde dannet seg og eg gadd som vanlig ikke bry men for med mindre eg holder på å blø ihjel gidder eg ikke å dra til noe "pingle" lege. Anyways etter nesten 2mnd er såret grodd fint men har fått en gigantisk arr etter noe så lite som en blemme. Poenget med historien er å helle bry seg og ta turen til lege så slipper du få en stygg og unødvendig arr. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Er du riktig heldig var det eit edderkoppbitt og handa di vil innan kort tid sjå sånn ut: Link er fint, så folk kan la være å sjå om dei ikkje føler for det 6635620[/snapback] Hah, for en shitty photoshop 6635638[/snapback] Du har tydeligvis aldri vært borti vår alles kjære venn Loxosceles reclusa, en edderkopp hvis bitt kan resultere i meget hyggelige sår. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Lever han? Har han kappa av hånda, gi fra deg svar! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Lever han? Har han kappa av hånda, gi fra deg svar! 6637029[/snapback] Han skulle ut på noe, sa han for en eller to sider siden, så med mindre det ikke har skjedd noe drastisk da, så lever han fortsatt.. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Lever han? Har han kappa av hånda, gi fra deg svar! 6637029[/snapback] Han skulle ut på noe, sa han for en eller to sider siden, så med mindre det ikke har skjedd noe drastisk da, så lever han fortsatt.. 6637048[/snapback] Slik! da var gutten kommet tilbake! En hard fotballøkt har resultert i at det har åpnet seg litt mer, men det renner ikke noe verk ut av det lenger da! Og det er vel et bra tegn! Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Gå til legen du. (rart ingen har nevnt det før ) Endret 8. august 2006 av premium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg