Jarmo Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Har noen her sagt til deg at du bør gå til legen ? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Har noen her sagt til deg at du bør gå til legen ? 6635109[/snapback] nope Lenke til kommentar
FrilanserBob Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Bare en ting å si; kom deg fort som faen til legen for det der er ikke bra! Rens såret i kveld og kom deg til legen i morgen. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 googla litt på noe jeg hørte om i sommer, svartflua: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/troms_o...nnmark/1.786063. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Har hatt et slikt sår gå til apoteket så gir de den en salve for det. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 han har sikkert fått med seg at han bør ta en legetur nå! (kanskje?) :!: Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Rent hypotetisk: Sett at mobiltelefonen min datt i toalettet til morgen i dag, og jeg stakk hånden med såret på i do og tok opp telefonen. Hvor mye vil dette ha å si på min videre overlevelse på jorden? Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Rent hypotetisk: Sett at mobiltelefonen min datt i toalettet til morgen i dag, og jeg stakk hånden med såret på i do og tok opp telefonen. Hvor mye vil dette ha å si på min videre overlevelse på jorden? 6635141[/snapback] miste hånda etter blodforgiftning? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Rent hypotetisk: Sett at mobiltelefonen min datt i toalettet til morgen i dag, og jeg stakk hånden med såret på i do og tok opp telefonen. Hvor mye vil dette ha å si på min videre overlevelse på jorden? 6635141[/snapback] Du har nok fått en kraftig radioaktivitet i håndens kjerne og vil derfor dø innen 3 timer og 33 minuter og 15 sekunder. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Vent å se, dette kan bli morro Eventuelt dra til legen. 6635058[/snapback] Støttes :!: Men tror ingen har nevt legen enda.. herregud, vet dere ingenting om sår dere da! Gå til legen og spør hvor lenge du kan vente før du gjør noe. Det er ikke vits å haste noe Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Back on track.. Hvordan startet dette? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Vent å se, post bilder dag etter dag. Så lager du flash-animasjon(eller en annen, hvis du er død) Også poster du her. Gi lyd fra deg nå og da Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Vent å se, post bilder dag etter dag. Så lager du flash-animasjon(eller en annen, hvis du er død) Også poster du her. Gi lyd fra deg nå og da 6635201[/snapback] Dagens beste hittil. Bundy har svaret! ;O Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Back on track.. Hvordan startet dette? 6635194[/snapback] med noe som ligna på et myggestikk. Neste mårra så det ut som et myggestikk på størrelse med en enkroning, og så begynte det å væske, og så åpna det seg. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Back on track.. Hvordan startet dette? 6635194[/snapback] med noe som ligna på et myggestikk. Neste mårra så det ut som et myggestikk på størrelse med en enkroning, og så begynte det å væske, og så åpna det seg. 6635211[/snapback] Har du plukka i såret? ..drit i det. Om jeg får hudplager av noen sorter så peiser jeg bare på med aloe vera i så ren blanding som mulig. Locobase er også jævlig bra hvis det klør. Jeg er ikke akkurat noe ekspert på området, og hvis såret er slik akkurat nå som det ser ut på bildet bør du ikke ha noe i det unntatt "Klorhexidine" som er et skyllemiddel. Verandaen hjemme bruker etter lang tid uten olje å få treskader og fliser som likner forbausende mye på det såret du har. Det jeg gjør da er at jeg bruker høytrykkspyler for så å olje hele overflaten med linolje. Ikke gjør det med hunden din! Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Uansett, nå stikker jeg ut en tur! Så ikke tro jeg har stryki med siden jeg forsvinner noen timer! Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) 6635211[/snapback] Har du plukka i såret? ..drit i det. Om jeg får hudplager av noen sorter så peiser jeg bare på med aloe vera i så ren blanding som mulig. Locobase er også jævlig bra hvis det klør. Jeg er ikke akkurat noe ekspert på området, og hvis såret er slik akkurat nå som det ser ut på bildet bør du ikke ha noe i det unntatt "Klorhexidine" som er et skyllemiddel. Verandaen hjemme bruker etter lang tid uten olje å få treskader og fliser som likner forbausende mye på det såret du har. Det jeg gjør da er at jeg bruker høytrykkspyler for så å olje hele overflaten med linolje. Ikke gjør det med hunden din! 6635249[/snapback] er det du gjør mot hunden din, syke menneske ops, litt qoutekrøll Endret 8. august 2006 av Tøffe-Tetra Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Rent hypotetisk: Sett at mobiltelefonen min datt i toalettet til morgen i dag, og jeg stakk hånden med såret på i do og tok opp telefonen. Hvor mye vil dette ha å si på min videre overlevelse på jorden? 6635141[/snapback] Telefonrør, håndttaket til kjøleskapet og microen, mobilen, tastaturet og datamusa di har en mye større bakterieflora enn toalettet ditt. Hadde jeg vært deg hadde jeg skylt såret med klorhexidin, satt på plaster og gått til legen med det. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Hahaha, det der ser ut som en slitasje på huden der hånda hviler når du holder musa. Mitt forslag: Spill mindre pc Telefonrør, håndttaket til kjøleskapet og microen, mobilen, tastaturet og datamusa di har en mye større bakterieflora enn toalettet ditt. Hadde jeg vært deg hadde jeg skylt såret med klorhexidin, satt på plaster og gått til legen med det. 6635389[/snapback] Når skal folk slutte å bruke det idiotiske argumentet der? Større bakterieflora betyr ikke automatisk større fare. Imotsetning til bakteriene i doskåla er de du finner overalt på huden og følgelig på telefoner/mobiler osv som regel ufarlige. Endret 8. august 2006 av Carl M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg