Abnegation Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jah, det har seg da slik at jeg for en ukes tid siden fikk et lite sår på hånda. Det var veldig lite, og hadde et rift i midten, som om det skulle vært et slags stikk fra et insekt. Tiden gikk og det vokste seg større og det begynte å væske. Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) hudkreft kanskje? burde få det sjekket Endret 8. august 2006 av eldavid Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Vil tro det er en allergisk reaksjon av noe slag. Jeg foreslår at du går til hudlegen evt. fastlegen din. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 hva med å gå til legen? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Gå til legen du. Kanskje legen din vet noe? En lege bør se på det der. Anbefaler deg å ta en tur til legen. Tipper en lege kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Det der ser ikke bra ut. Jeg skal iallefall ikke ha min planlagte bacon til middag idag. Lege er tingen. Haha glint, 4settning. Lege Gå til Lege Du burde gå til lege Har du tenkt å dra til lege Endret 8. august 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg bare kødda btw... KAPP DEN AV før det er for sent. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Så ikke helt bra ut nei.. Ville helt klart dratt til legen med det der.. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Utrolig hva leger vet om sår. Du burde kanskje vurdere og besøke en, tror det er få leger på forumet, og de få som er det kan ikke gjøre nope med det over nettet og kommer bare til å anbefale deg å dra til fastleegen din. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 hell litt vademecum oppå.. Svir nok litt, men vil virke desinfiserende ihvertfall.. Så kan du jo gå til legen. Vademecun hjelper mot alt btw.. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Du burde evt. tenke på å dra til legen. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Det er faktisk meget imponerende hva en lege kan gjøre ja Gå å se selv.. bli imponert (av regningen som følger)! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Vent å se, dette kan bli morro Eventuelt dra til legen. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Som sagt tidligere her, gå til legen. Det ser ut som en bakterieinfeksjon i såret ditt. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 ikke gå til lege! vent en månde eller to og se hva som skjer.. så holder du oss oppdatert! deal? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) jeg anbefaler deg og gå/springe/kjøre bil/ ta trikken til legen mvh anki Endret 8. august 2006 av anki91 Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Vent å se, dette kan bli morro 6635058[/snapback] Støtter den der foreløpig. Og så kapper jeg den av om det blir mye værre som glint foreslo Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 jeg anbefaler deg og gå/springe/kjøre bil/ ta trikken til lengen mvh anki 6635083[/snapback] Lengen? Legen kanskje? Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Det jeg lurer mest på er hvordan det hele startet? Det ser ut som et slitt 1-gradsforbrenningssår. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 det er nok bare en liten bakterieinfeksjon. det kan gå over eller bli verre. Det er viktig å rense sår selv om jeg ikke gidder å gjøre det. legen kan nok ikke gjøre annet enn å sette deg på en atibiotikakur eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg