Wolfman83 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Har lastet ned programmet SUPER for å kunne se film på min K800i. Lurer på hvilke instillinger folket bruker? Feks, jeg bruker 320x240 videostørrelse (4:3), 25 frames i sekundet.. men er usikker på hvor høy bitrate jeg skal kjøre i kbps? Hva med audio, kjører dere stereo eller mono, og hvor mange bitrate kbps kjører dere her? Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Har du en link til hvor jeg kan finne det programmet? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg har riktignok N80, men jeg bruker disse instillingene... Container: 3g2 Codec: h263 Resolution: 352x288 Bitrate: mellom 512 og 1024 Framerate: 25 (eller samme som source-videoen) Når det gjelder lyd bruker jeg AAC codec med bitrate 64 og 44 000 hz (stereo). Prøv foresten ImTOO isteden for SUPER. Det koster penger hvis du vil konvertere mer enn 5min lange klipp, men ImTOO har flere codec og oppløsningsinstillinger enn SUPER, pluss at det konverterer mye raskere. Lenke til kommentar
m3 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Her har du en koverteringsguide for W900i (samme som k800). Det er brukt en annen konverter en Super men du kan se hvilken parameter de har brukt. På Esato sin forum kan du lese litt mer om dette emnet Du får best resultat hvis video oppløsningen er like stor som skjermen i dette tilfelle 320x240. Du kan også lese litt generelt om video på mobilen her http://www.amobil.no/guider/multimedia/se_...a_mobilen/24938 Lenke til kommentar
varmit Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ok, har lastet ned super og prøver å konvertere. kommer bare error hele tiden! Av alle filene, er det bare de store man skal konvertere? Og hvordan får man det til en fil når man skal føre det over på mobilen? Er fra en DVD og filtypen er VOB, har kansje noe med det å gjøre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå