lab161 Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Jeg har instalert XP home edition på en pc som jeg ikke skal ha internet på. Men xp ber om aktivisering via internet. Hva skjer om jeg ikke gjør dette innen 30 dager. Hva slags muligheter har jeg? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Du kan aktivisere ved å ringe Microsoft Norge. Du skal få opp ett telefonnummer du kan bruke ved spørsmål om du skal aktivisere. Ved å ringe dette nummeret og taste ett nummer du ser i Windows, får du opplest ett nummer som du skal taste inn i noen bokser i Windows. Er ganske enkelt å forstå, bare følg "Wizard'en". Alt dette skal du ha fått beskjed om ved beskjed om at du måtte aktivisere. Ikke få panikk og send spørsmål til forumet uten å ihvertfall se litt nøyere etter en løsning på problemet. EDIT : Windows slutter å virke hvis du ikke aktiviserer innen 30 dager. [ Denne Melding var redigert av: Afseth på 2002-10-21 19:48 ] Lenke til kommentar
LeD Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Man må nok ringe til Microsoft og spørre pent om å få lov til å bruke produktet man nettopp har kjøpt. Grunn nok til å styre unna, etter min mening... LeD [ Denne Melding var redigert av: LeD på 2002-10-21 20:34 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå