Gå til innhold

Elektriker hjelpemontør hjelp!

Anbefalte innlegg

hei..

har drevet en stund nå å søkt på stillinger som elektriker hjelpemontør, men uten stort hell. Noen der ute som vet om noen bedrifter jeg kan søke til? vet om bedrifter som har hjelpmontører fra før? andre nyttige ting som er greit å vite?

Endret av pfallet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Profitek søker folk både i bergen og oslo. Vi har diverse hjelpearbeidere/sommerhjelper/unge lovande i arbeid allerede.

[dette er ikkje ein offesiell uttalelse frå profitek, eg jobber berre tilfeldigvis der]

6635956[/snapback]

takker får svaret. satt jeg pris på. glemte å nevne det i stad, men er på utkikk etter en jobb i oslo/akershus område.

Lenke til kommentar
Har du Fagbrev, eller er du lærlig ?

6650496[/snapback]

Ingen av delene :thumbdown: Har hørt om firmaer som tar inn folk som hjelpemontører, uten noen spess bakgrunn. Så får de opplæring og det som trengs, samt at de tar den nødvendige teorien dem trenger for å få fagbrev på kveldtid. Jeg har snakket med opplæringskontoret for elektrofag og de sa jeg kunne ta den over nettet. Eneste bakgrunnen jeg har relatert til elektriker yrke er grunnkurs elektro.

Lenke til kommentar

Ofte er det sånn at hvis du har vært på utplassering i en bedrift og de er fornøyde med deg, kan de tilby sommer jobb som hjelpe montør. Hvis de har behov for hjelp.

En som har gått ett år på skole, har som regel ikke så mye praksis erfaring og blir heller da erstattet med en lærlig.

For en bedrift kan det være lønnsomt å ha lærlinger siden de blir betalt av opplæringskontoret.

En hjelpe møntør for lønna si av firma han jobber i, og er da litt mer ugunstig med tanke på produksjon og lønnsomhet for firma.

Lenke til kommentar

skjønner, så det du mener det er vansklig å skaffe seg en slik stilling? eller det vet jeg egentlig, for jeg har søkt en del. men hvis jeg for eks. tar det jeg trenger av teori dette året her for å gå ut som lærling neste år. betaler da opplæringskontoret lønna min etter som jeg har rukket å bli 22år nå??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...