Joachim_F Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 JoWooD og Deep Silver har nå kunngjort den endelige europeiske utgivelsesdatoen for Gothic III. Les mer Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 whee! Så fint at man har fått Core 2 Duo i hus til release da Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Nydelige saker. Får håpe vi etter hvert får vite hva som vil skjule seg i Collector's Edition-versjonen av spillet. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Gleder meeeg! Et av de spillene jeg ser mest frem til. Jeg skal så klart mose og knuse orkene! (så skal jeg knuse og mose menneskene etterpå! mwahaha) Blir vel ikke noe multiplayer i dette spillet heller? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Nei, det blir ikke multiplayer. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Ved Innos, dette kjem til å bli bra! Gledar meg berre meir og meir... Kay Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Å? Så det er allerede ute i USA? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hvem har noen gang sagt at det allerede er ute i USA? Uansett hvem som sa det, han tar feil. Det er ikke ute i USA. Det kommer sannsynligvis tidligere i Europa enn USA. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Synd det ikke er multiplayer, men spillet er sikkert bra uten MP. Gleder meg! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Synd det ikke er multiplayer, men spillet er sikkert bra uten MP. Gleder meg! 6635126[/snapback] Bra det ikke er multiplayer og at de bare fokuserer singleplayer. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Synd det ikke er multiplayer, men spillet er sikkert bra uten MP. Gleder meg! 6635126[/snapback] Bra det ikke er multiplayer og at de bare fokuserer singleplayer. 6635312[/snapback] Hehe, ja, gleder meg til å få sett på det, men jeg kan ikke skaffe det på grunn av denne helvetes dataen! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Likte Oblivion veldig mye (første gangen jeg spilte et rollespill). Er Gothic III på lik linje med Oblivion? Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Likte Oblivion veldig mye (første gangen jeg spilte et rollespill). Er Gothic III på lik linje med Oblivion? 6635541[/snapback] Tja...Gothic 2 var etter mi meining vesentleg betre enn Oblivion, so med mindre dei har rota det skikkeleg til, burde G3 minst vere på lik linje. Kay Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 whee! Så fint at man har fått Core 2 Duo i hus til release da 6634804[/snapback] Såfremst du ikke skal kjøre det i 640x480 vil nok ytelsen i dette spillet avhenge langt mer av GPU'en. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Endelig kommer Oblivion-killeren, vel, til og med Gothic 2 var sykt mye bedre enn Oblivion. Skjønner ikke at Oblivion kunne få så bra kritikk, er omtalerne, ja, her også, så blinde at de blir blendet av friheten og grafikken at de ikke ser at landet egentlig er meget lite? Man rir fra ene enden til andre med hest på få minutter, så de ikke at alle dungeons var generiske og ikke håndlagd og om ikke prikk like så nesten. At alle Oblivion gates var ren repitisjon fra den forrige? At verden var statisk og lite intereaktiv? Lite engasjerende quests... Nei, takke meg til Gothic som er skikkelig rollespill hvor alt i verden er lagd for hånd og alle quests fører videre til noe annet og byr på en interessant story-line som ikke bare tas ut fra løse luften. Og de som sier at Gothic 3 tar etter Oblivion med factions/guilds er helt på jordet, Gothic 2 som kom ut lenge før Oblivion hadde "guilds", thieves, mercenaries, mages, osv. Endret 8. august 2006 av BTK Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Feil forum Endret 8. august 2006 av Vorpal Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 whee! Så fint at man har fått Core 2 Duo i hus til release da 6634804[/snapback] Såfremst du ikke skal kjøre det i 640x480 vil nok ytelsen i dette spillet avhenge langt mer av GPU'en. 6635672[/snapback] Ingen ved sine fulle fem oppgraderer vel til C2D uten å spandere litt på skjermkortet, vel? (Sett bort fra at de ikke har noe brukbart fra før) Blir forøvrig et 7900GT på meg. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Endelig kommer Oblivion-killeren, vel, til og med Gothic 2 var sykt mye bedre enn Oblivion. Skjønner ikke at Oblivion kunne få så bra kritikk, er omtalerne, ja, her også, så blinde at de blir blendet av friheten og grafikken at de ikke ser at landet egentlig er meget lite? Man rir fra ene enden til andre med hest på få minutter, så de ikke at alle dungeons var generiske og ikke håndlagd og om ikke prikk like så nesten. At alle Oblivion gates var ren repitisjon fra den forrige? At verden var statisk og lite intereaktiv? Lite engasjerende quests... Nei, takke meg til Gothic som er skikkelig rollespill hvor alt i verden er lagd for hånd og alle quests fører videre til noe annet og byr på en interessant story-line som ikke bare tas ut fra løse luften. Og de som sier at Gothic 3 tar etter Oblivion med factions/guilds er helt på jordet, Gothic 2 som kom ut lenge før Oblivion hadde "guilds", thieves, mercenaries, mages, osv. 6635679[/snapback] ... Og det verste er jo at Gothic 3 på langt nær vil få like god kritikk som Oblivion, uansett hvor bra det er.... EDIT: Et lite, muligens dumt spørsmål: Hvem er Deep Silver, og hva har de å gjøre med Gothic 3? Er de utgiver eller noe slik? Endret 8. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hvem er Deep Silver, og hva har de å gjøre med Gothic 3? Er de utgiver eller noe slik? 6636002[/snapback] Deep Silver er en utgiver. Jeg går ut i fra at de samarbeider med JoWooD om utgivelsen i enkelte territorier. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Aha. Har ikke hørt om dem før, men når jeg går på hjemmesiden deres ser jeg at de er temmelig stolte over å ha noe med Rush for Berlin å gjøre. Ser også lenger inne på siden deres at de har en JoWood-banner, så de er vel utgiveren ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg