Tor Rasmussen Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Jeg trodde Metal Gear Ac!d 2 var et spill i gode gamle Metal Gear sjangeren. Der tok jeg feil. Dette er et turbasert real time strategy slags kortspill, hvor kortet en spiller blir simulert som gameplay. Ikke akkurat min sjanger det her. Noen som vil bytte Metal Gear Ac!d 2 til PSP mot en av følgende titler:?? GTA:LCS Splinter Cell Essentials Daxter eller SOCOM U.S. Navy Seals Endret 8. august 2006 av trykkertor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Noen som vil bytte Metal Gear Ac!d 2 til PSP mot en av følgende titler:??GTA:LCS Splinter Cell Essentials Daxter eller SOCOM U.S. Navy Seals Når du har brukt hele tråden din på å forklare hvor utrolig kjiipt MGS: A2 er, så er det vel lite sannsynlig at noen er veldig hyppe på å bytte bort gode titler mot det? Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hehe.. ja det blir liksom litt motstridende det. Men ærligheten skal du da ha for! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Nyklipt og hårsår! Endret 8. august 2006 av trykkertor Lenke til kommentar
capy Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Hva med å legge inn en annonse på bruktmarkedet? Det er gratis:) Lenke til kommentar
capy Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 ...og en ting til. Å være småfrekk slik ut oppfører deg i siste tråd kommer du ikke lange veien med. Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Du ser altså ikke humoren bak å snakke stygt om et spill i lange baner for så å spørre om noen vil bytte? Kunne jo heller gjort det i to ulike tråder med en ukes mellomrom. Da kommer man lenger. For etter den flotte reklamen du gir på spillet vil ikke jeg bytte med deg med det første! :!: Ha litt humor da mann! Endret 8. august 2006 av Ingenting Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Er det bare meg eller er folk svært så hårsåre her på forumet i disse dager? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Er det bare meg eller er folk svært så hårsåre her på forumet i disse dager? 6635985[/snapback] Meget hårsåre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå